Zgłoszenie serwisowe
Nie posiadam umowy serwisowej
Dla Klientów, którzy nie zdecydują się na podpisanie umowy serwisowej lub rozszerzenie gwarancji, proponujemy możliwość wysłania do nas zgłoszenia serwisowego. Klient jest na bieżąco informowany o statusie zgłoszenia serwisowego.
Posiadam umowę serwisową
W ramach indywidualnie podpisanej umowy serwisowej proponujemy:
- dostęp online do aplikacji JIRA, w ramach której jest możliwość monitorowania zgłoszeń serwisowych, ich raportowania i podglądu,
- nielimitowane wsparcie techniczne 8h/dobę,
- krótkie czasy naprawy 2-7 dni roboczych,
- możliwość otrzymania sprzętu zastępczego na czas naprawy,
- upust na części serwisowe,
- dojazd do Klienta,
- przeglądy i audyty urządzeń i systemów.
Przejdź do serwisu Jira
Podpisz umowę serwisową
Wraz z podpisaniem umowy otrzymają Państwo:
- pełną i czytelną informację o statusie zgłoszenia w dowolnym momencie,
- szybką komunikację z działem obsługującym zgłoszenia,
- monitoring zgłoszeń online,
- bezproblemowe zgłaszanie awarii, błędów w działaniu systemu, urządzenia czy oprogramowania,
- panel do logowania do JIRA.