Zgłoszenie serwisowe

Nie posiadam umowy serwisowej

Dla Klientów, którzy nie zdecydują się na podpisanie umowy serwisowej lub rozszerzenie gwarancji proponujemy możliwość wysłania do nas zgłoszenia serwisowego. Klient jest na bieżąco informowany o statusie zgłoszenia serwisowego oraz przewidywanym terminie jego realizacji. 

Podpisz umowę serwisową

Wraz z podpisaniem umowy otrzymają Państwo:

  • Pełną i czytelną informację o statusie zgłoszenia w dowolnym momencie
  • Szybką komunikację z działem obsługującym zgłoszenia
  • Monitoring zgłoszeń online
  • Bezproblemowe zgłaszanie awarii, błędów w działaniu systemu, urządzenia czy oprogramowania
  • Panel do logowania do JIRA

CHCĘ PODPISAĆ UMOWĘ SERWISOWĄ

Przejdź do formularza

Posiadam umowę serwisową

W ramach indywidualnie podpisanej umowy serwisowej proponujemy:

  • dostęp online do aplikacji JIRA, w ramach której jest możliwość monitorowania zgłoszeń serwisowych, ich raportowania i podglądu
  • nielimitowane wsparcie techniczne 8h/dobe
  • krótkie czasy naprawy 2-7 dni roboczych
  • możliwość otrzymania sprzętu zastępczego na czas naprawy
  • upust na części serwisowe
  • dojazd do Klienta
  • przeglądy i audyty urządzeń i systemów

 

 

 

 

W ramach indywidualnie ustalonych warunków umowy gwarantujemy także dostęp online do aplikacji JIRA

 

 

Przejdź do serwisu Jira

Zaloguj się

 

Rozszerzenie gwarancji na 12 lub 36 mies.

Klientom, którzy zdecydowali się na przedłużenie gwarancji na URZĄDZENIA oferujemy 14 dni roboczych na naprawę urządzenia, wsparcie techniczne i mailowe w dni robocze od 8-16:00.

Maintenance oprogramowania.

Umowa na utrzymanie i serwis oprogramowania firmy UNICARD obejmuje między innymi: dostęp do aktualizacji oprogramowania, usuwanie nieprawidłowości, wsparcie telefoniczne i mailowe w dni robocze od 8-16:00.

Działamy na terenie CAŁEGO KRAJU

Mapa

Centrala Kraków

. ul. Łagiewnicka 54
30-417 Kraków

Biuro Warszawa

. ul. Jagiellońska 78
03-301 Warszawa

Biuro Poznań

. ul. Ostroroga 8/3
60-349 Poznań

Formularz kontaktowy