Serwis

Firma UNICARD SA oferuje swoim Klientom profesjonalne wsparcie techniczne . Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego w zakresie właściwego sposobu użytkowania, prawidłowej konfiguracji oraz konserwacji zakupionych produktów i urządzeń.

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń, przeglądy okresowe i naprawy wdrażanych przez nas systemów:

oraz innych, które zostały sprzedane przez firmę UNICARD SA.

Wykonujemy także szkolenia z dostarczanego przez nas oprogramowania. Poprzez zdalny dostęp pomagamy skonfigurować oprogramowanie lub wykonujemy jego aktualizację.

 

Działamy na terenie CAŁEGO KRAJU

Serwis Kraków

. ul. Łagiewnicka 54
30-417 Kraków

Serwis Warszawa

. ul. Jagiellońska 78
03-301 Warszawa

Serwis Poznań

. ul. Ostroroga 8/3
60-349 Poznań

Serwis drukarek

. ul. Wadowicka 8A/wejście C
30-415 Kraków

 

 Jesteśmy jedynym w Polsce autoryzowanym centrum serwisowym firmy Evolis (Evolis Repair Center) i w związku z tym, świadczymy kompleksowe usługi dotyczące drukarek obejmujące: pomoc techniczną, szkolenia, przeglądy, naprawy zarówno w siedzibie UNICARD SA, jak i u Klienta.

 

Unicard jest również Oficjalnym Partnerem niemieckiej firmy Matica producenta laserowych drukarek kart oraz retransferowych drukarek XID i prowadzi serwis tych drukarek.

 

 

Podpisz umowę

Wraz z podpisaniem umowy otrzymają Państwo:

  • Pełną i czytelną informację o statusie zgłoszenia w dowolnym momencie
  • Szybką komunikację z działem obsługującym zgłoszenia
  • Monitoring zgłoszeń online
  • Bezproblemowe zgłaszanie awarii, błędów w działaniu systemu, urządzenia czy oprogramowania
  • Panel do logowania do JIRA

CHCĘ PODPISAĆ UMOWĘ SERWISOWĄ

Przejdź do formularza

Wraz z podpisaniem umowy otrzymują Państwo:

  • Pełną i czytelną informację o statusie zgłoszenia w dowolnym momencie
  • Szybką komunikację z działem obsługującym zgłoszenia
  • Monitoring zgłoszeń online
  • Łatwy i intuicyjny interfejs
  • Bezpośredni kontakt z obsługa pozwalający monitorować
  • Zgłoszenie na każdym etapie
  • Bezproblemowe zgłaszanie awarii, błędów w działaniu systemu, urządzenia czy oprogramowania

       

Raport dla klienta

Raport dla klienta

 

Panel do logowania

Panel logowania

Rozszerzenie gwarancji na 12 lub 36 mies.

Klientom, którzy zdecydowali się na przedłużenie gwarancji na URZĄDZENIA oferujemy 14 dni roboczych na naprawę urządzenia, wsparcie techniczne i mailowe w dni robocze od 8-16:00.

Maintenance oprogramowania.

Umowa na utrzymanie i serwis oprogramowania firmy UNICARD obejmuje między innymi: dostęp do aktualizacji oprogramowania, usuwanie nieprawidłowości, wsparcie telefoniczne i mailowe w dni robocze w godz 8-16:00.