UniKD PRO – kontrola dostępu
UniKD PRO to poszerzona wersja UniKD – oprogramowania do zarządzania systemem kontroli dostępu.
Wyróżnia je:
- łatwa obsługa,
- wysokie standardy bezpieczeństwa;
- automatyczna reakcja na zdarzenia, w tym alerty SMS czy e-mail;
- możliwość sumowania uprawnień;
- rozbudowane możliwości raportowania,
- dashboard z wizualizacją stanu rządzeń i punktów kontroli dostępu;
- możliwość eksportu rejestracji.
UniKD PRO zaprojektowaliśmy na potrzeby współpracy z jednym z łódzkich szpitali, gdzie zabezpieczonych zostało około 600 przejść. Oprogramowanie sprawdzi się zarówno w placówkach medycznych (wiele z nowych funkcji zostało dostosowanych do specyfiki branży), jak i w obiektach o innym profilu działalności.
Opis produktu
Kluczowe moduły oprogramowania UniKD PRO:
- urządzenia – moduł pozwala na dodawanie do UniKD PRO nowych urządzeń, komunikację z już istniejącymi, a także modyfikacje ustawień podłączonego sprzętu. Użytkownik może tworzyć własne filtry wyszukiwania, co ułatwia identyfikację urządzeń.
- karty – umożliwia m.in. wprowadzanie nowych kart do systemu, modyfikacje kart już dodanych czy blokowanie uprawnień kart.
- pracownicy – moduł pozwala na wprowadzanie do systemu informacji o nowym pracowniku, modyfikowanie wdrożonych danych personalnych, wprowadzanie informacji dodatkowych oraz blokowanie dostępu pracownika. Możliwe jest także ustalenie terminu ważności jego konta.
- profile uprawnień – moduł służy do nadawania dostępów dla grup użytkowników. Profile definiują punkty kontroli dostępu i siatki (przedziały) czasowe. Możliwe jest przypisywanie ich do umowy pracownika, nadając mu tym samym dostęp.
- infrastruktura – moduł dostarcza wiedzę o tym, gdzie w przestrzeni budynku znajdują się punkty kontroli dostępu. To szczególnie przydatne, gdy firma podzielona jest na kilka lokalizacji.
- goście – pozwala na sprawną obsługę odwiedzających firmę gości. Umożliwia ich rejestrację (imię, nazwisko, nazwa firmy, opcjonalnie PESEL), a także nadanie uprawnień, dzięki którym mogą się poruszać po wyznaczonych strefach czy pomieszczeniach.
System UniKD PRO posiada także wielofunkcyjny UniImporter, który pozwala w łatwy i szybki sposób zaimportować najważniejsze dane: pracowników, umów, infrastruktury, struktury organizacyjnej, operatorów, czy kluczy. To znacznie ułatwia wdrożenie systemu, jak i jego obsługę czy rozbudowę.
Pozostałe moduły, zaprojektowane lub poszerzone o nowe dla wersji PRO funkcje, to:
- moduł KLUCZE – pozwala na wydawanie upoważnionym pracownikom fizycznych kluczy. Administrator ma także dostęp do informacji o tym, kto i kiedy wydawał oraz zwracał klucze.
- moduł WINDA – dzięki konfiguracji sterownika i powiązanych z nim punktów kontroli dostępu pracownicy mogą posiadać precyzyjne uprawnienia do korzystania z windy. Moduł pozwala np. określić liczbę pięter, do których pracownik może się dostać, korzystając ze swojej karty.
- moduł KARTY ZASTĘPCZE – w ramach modułu możliwe jest wydawanie tymczasowych kart zastępczych, ustawianie statusu identyfikatora jako zagubionego, czy przeglądanie historii kart.
- moduł ZDARZENIA – pozwala na taką konfigurację uprawnień, aby nowe zdarzenia (np. błędna próba rejestracji czy dodanie nowej karty) powodowały alert SMS lub na wskazany adres e-mail.
- moduł CZYSZCZENIE DANYCH – umożliwia zgodną z wytycznymi RODO anonimizację danych zwolnionych pracowników.
Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość implementacji umów (także kilku jednocześnie) wraz z przypisanymi do nich datami ważności dla konkretnych urządzeń. To szczególnie przydatne np. w sytuacjach, gdy pracownik wraz ze zmianą stanowiska będzie miał dostęp do innych pomieszczeń. Wówczas wystarczy wgrać do systemu nową umowę z konkretnymi profilami, a na poprzedniej ustawić datę ważności.
WYMAGANIA KLIENT
Wymagania minimalne UniKD klient:
- System operacyjny: Windows 10 (rekomendowany)
- Procesor: Klasy Intel Pentium III (x86) min. 2GHz
- Pamięć RAM: 4 GB
- Grafika: Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
- HDD: 200 MB (wymagane miejsce na dysku)
- Inne: Uprawnienia administratora przy instalacji
WYMAGANIA SERWER
Wymagania minimalne UniKD serwer:
- System operacyjny: Windows 10, Windows Server 2016 (lub wyższy)
- Procesor: Klasy Intel i3 (x64) min. 3GHz
- Pamięć RAM: 8 GB, 16 GB (rekomendowane)
- Grafika: Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
- HDD: 200 GB (wymagane miejsce na dysku)
- Serwer bazy danych: MS SQL 2017 (lub wyższa wersja). W instalatorze zawarta jest darmowa wersja MS SQL 2017 Express Edition. Zalecany jest pełny serwer bazy danych MS SQL.
- Inne: Uprawnienia administratora przy instalacji. Instalacja sterowników do wirtualnych portów COM
Oprogramowanie - UNICARD
Oprogramowanie UniPerso
WięcejOprogramowanie UniPerso
Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do personalizacji i kodowania kart i blankietów legitymacji.
impero 360® – kontrola dostępu w chmurze
Więcejimpero 360® – kontrola dostępu w chmurze
impero 360® to pierwszy polski system kontroli dostępu w chmurze. Platforma do zarządzania ruchem osób jest dostępna w modelu ACaaS!
Oprogramowanie cardPresso
WięcejOprogramowanie cardPresso
Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do projektowania kart, które zapewnia najlepsze opcje i możliwości do tworzenia wszystkich rodzajów identyfikatorów.
UniRCP- rejestracja czasu pracy
WięcejUniRCP- rejestracja czasu pracy
Oprogramowanie UniRCP służy do kompleksowego zarządzania systemem rejestracji czasu pracy. Jest to autorskie rozwiązanie UNICARD SA, bazujące na kilkunastoletnim doświadczeniu...
Wypełnij formularz kontaktowy
Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!