UniKD PRO - Kontrola Dostępu Unicard Unia Europejska

UniKD PRO – kontrola dostępu

UniKD PRO to poszerzona wersja UniKD – oprogramowania do zarządzania systemem kontroli dostępu.

Wyróżnia je:

  • łatwa obsługa,
  • wysokie standardy bezpieczeństwa;
  • automatyczna reakcja na zdarzenia, w tym alerty SMS czy e-mail;
  • możliwość sumowania uprawnień;
  • rozbudowane możliwości raportowania,
  • dashboard z wizualizacją stanu rządzeń i punktów kontroli dostępu;
  • możliwość eksportu rejestracji.

UniKD PRO zaprojektowaliśmy na potrzeby współpracy z jednym z łódzkich szpitali, gdzie zabezpieczonych zostało około 600 przejść. Oprogramowanie sprawdzi się zarówno w placówkach medycznych (wiele z nowych funkcji zostało dostosowanych do specyfiki branży), jak i w obiektach o innym profilu działalności.

Karta katalogowa UniKD PROZadzwoń: +48 12 39 89 900

Napisz do nas

Opis produktu

Kluczowe moduły oprogramowania UniKD PRO:

  • urządzenia – moduł pozwala na dodawanie do UniKD PRO nowych urządzeń, komunikację z już istniejącymi, a także modyfikacje ustawień podłączonego sprzętu. Użytkownik może tworzyć własne filtry wyszukiwania, co ułatwia identyfikację urządzeń. 
  • karty – umożliwia m.in. wprowadzanie nowych kart do systemu, modyfikacje kart już dodanych czy blokowanie uprawnień kart.
  • pracownicy – moduł pozwala na wprowadzanie do systemu informacji o nowym pracowniku, modyfikowanie wdrożonych danych personalnych, wprowadzanie informacji dodatkowych oraz blokowanie dostępu pracownika. Możliwe jest także ustalenie terminu ważności jego konta.
  • profile uprawnień – moduł służy do nadawania dostępów dla grup użytkowników. Profile definiują punkty kontroli dostępu i siatki (przedziały) czasowe. Możliwe jest przypisywanie ich do umowy pracownika, nadając mu tym samym dostęp.
  • infrastruktura – moduł dostarcza wiedzę o tym, gdzie w przestrzeni budynku znajdują się punkty kontroli dostępu. To szczególnie przydatne, gdy firma podzielona jest na kilka lokalizacji.
  • goście – pozwala na sprawną obsługę odwiedzających firmę gości. Umożliwia ich rejestrację (imię, nazwisko, nazwa firmy, opcjonalnie PESEL), a także nadanie uprawnień, dzięki którym mogą się poruszać po wyznaczonych strefach czy pomieszczeniach. 

System UniKD PRO posiada także wielofunkcyjny UniImporter, który pozwala w łatwy i szybki sposób zaimportować najważniejsze dane: pracowników, umów, infrastruktury, struktury organizacyjnej, operatorów, czy kluczy. To znacznie ułatwia wdrożenie systemu, jak i jego obsługę czy rozbudowę. 

Pozostałe moduły, zaprojektowane lub poszerzone o nowe dla wersji PRO funkcje, to:

  • moduł KLUCZE – pozwala na wydawanie upoważnionym pracownikom fizycznych kluczy. Administrator ma także dostęp do informacji o tym, kto i kiedy wydawał oraz zwracał klucze.
  • moduł WINDA – dzięki konfiguracji sterownika i powiązanych z nim punktów kontroli dostępu pracownicy mogą posiadać precyzyjne uprawnienia do korzystania z windy. Moduł pozwala np. określić liczbę pięter, do których pracownik może się dostać, korzystając ze swojej karty.
  • moduł KARTY ZASTĘPCZE – w ramach modułu możliwe jest wydawanie tymczasowych kart zastępczych, ustawianie statusu identyfikatora jako zagubionego, czy przeglądanie historii kart. 
  • moduł ZDARZENIA – pozwala na taką konfigurację uprawnień, aby nowe zdarzenia (np. błędna próba rejestracji czy dodanie nowej karty) powodowały alert SMS lub na wskazany adres e-mail.
  • moduł CZYSZCZENIE DANYCH – umożliwia zgodną z wytycznymi RODO anonimizację danych zwolnionych pracowników. 

Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość implementacji umów (także kilku jednocześnie) wraz z przypisanymi do nich datami ważności dla konkretnych urządzeń. To szczególnie przydatne np. w sytuacjach, gdy pracownik wraz ze zmianą stanowiska będzie miał dostęp do innych pomieszczeń. Wówczas wystarczy wgrać do systemu nową umowę z konkretnymi profilami, a na poprzedniej ustawić datę ważności.

WYMAGANIA KLIENT

Wymagania UniKD klient:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 10 (rekomendowany)
  • Procesor: Klasy Intel Pentium III (x86) min. 2GHz
  • Pamięć RAM:  4 GB
  • Grafika:  Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
  • HDD: 200 MB (wymagane miejsce na dysku)
  • Inne:  Uprawnienia administratora przy instalacji

WYMAGANIA SERWER

Wymagania UniKD serwer:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 10, Windows Server 2016 (lub wyższy)
  • Procesor: Klasy Intel i3 (x64) min. 3GHz
  • Pamięć RAM:  8 GB, 16 GB (rekomendowane)
  • Grafika: Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
  • HDD: 200 GB (wymagane miejsce na dysku)
  • Serwer bazy danych: MS SQL 2017 (lub wyższa wersja). W instalatorze zawarta jest darmowa wersja MS SQL 2017 Express Edition. Zalecany jest pełny serwer bazy danych MS SQL.
  • Inne: Uprawnienia administratora przy instalacji. Instalacja sterowników do wirtualnych portów COM 

Oprogramowanie - UNICARD

Iridium 360 Employee Portal

Iridium 360 Employee Portal

Więcej

Iridium 360 Employee Portal

Iridium 360 Employee Portal to aplikacja webowa służąca do rejestracji pracy zdalnej (home office) za pośrednictwem strony internetowej. Rozwiązanie jest w pełni...

Oprogramowanie UniPerso

Oprogramowanie UniPerso

Więcej

Oprogramowanie UniPerso

Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do personalizacji i kodowania kart i blankietów legitymacji.

UniKD PRO – kontrola dostępu

UniKD PRO – kontrola dostępu

Więcej

UniKD PRO – kontrola dostępu

UniKD PRO to poszerzona wersja oprogramowania do zarządzania systemem kontroli dostępu. Aplikacja współpracuje z urządzeniami oferowanymi przez UNICARD SA.  

impero 360® – kontrola dostępu w chmurze

impero 360® – kontrola dostępu w chmurze

Więcej

impero 360® – kontrola dostępu w chmurze

impero 360® to pierwszy polski system kontroli dostępu w chmurze. Platforma do zarządzania ruchem osób jest dostępna w modelu ACaaS!

Wypełnij formularz kontaktowy

*Zgoda jest wymagana i jest konieczna do wysłania zapytania przez formularz kontaktowy.
+48 12 39 89 900

Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!

Dołącz do newslettera