UniKD PRO - Kontrola Dostępu Unicard

UniKD PRO – kontrola dostępu

UniKD PRO to poszerzona wersja UniKD – oprogramowania do zarządzania systemem kontroli dostępu.

Wyróżnia je:

  • łatwa obsługa,
  • wysokie standardy bezpieczeństwa;
  • automatyczna reakcja na zdarzenia, w tym alerty SMS czy e-mail;
  • możliwość sumowania uprawnień;
  • rozbudowane możliwości raportowania,
  • dashboard z wizualizacją stanu rządzeń i punktów kontroli dostępu;
  • możliwość eksportu rejestracji.

UniKD PRO zaprojektowaliśmy na potrzeby współpracy z jednym z łódzkich szpitali, gdzie zabezpieczonych zostało około 600 przejść. Oprogramowanie sprawdzi się zarówno w placówkach medycznych (wiele z nowych funkcji zostało dostosowanych do specyfiki branży), jak i w obiektach o innym profilu działalności.

Karta katalogowa UniKD PROZadzwoń: +48 12 39 89 900

Napisz do nas

Opis produktu

Kluczowe moduły oprogramowania UniKD PRO:

  • urządzenia – moduł pozwala na dodawanie do UniKD PRO nowych urządzeń, komunikację z już istniejącymi, a także modyfikacje ustawień podłączonego sprzętu. Użytkownik może tworzyć własne filtry wyszukiwania, co ułatwia identyfikację urządzeń. 
  • karty – umożliwia m.in. wprowadzanie nowych kart do systemu, modyfikacje kart już dodanych czy blokowanie uprawnień kart.
  • pracownicy – moduł pozwala na wprowadzanie do systemu informacji o nowym pracowniku, modyfikowanie wdrożonych danych personalnych, wprowadzanie informacji dodatkowych oraz blokowanie dostępu pracownika. Możliwe jest także ustalenie terminu ważności jego konta.
  • profile uprawnień – moduł służy do nadawania dostępów dla grup użytkowników. Profile definiują punkty kontroli dostępu i siatki (przedziały) czasowe. Możliwe jest przypisywanie ich do umowy pracownika, nadając mu tym samym dostęp.
  • infrastruktura – moduł dostarcza wiedzę o tym, gdzie w przestrzeni budynku znajdują się punkty kontroli dostępu. To szczególnie przydatne, gdy firma podzielona jest na kilka lokalizacji.
  • goście – pozwala na sprawną obsługę odwiedzających firmę gości. Umożliwia ich rejestrację (imię, nazwisko, nazwa firmy, opcjonalnie PESEL), a także nadanie uprawnień, dzięki którym mogą się poruszać po wyznaczonych strefach czy pomieszczeniach. 

System UniKD PRO posiada także wielofunkcyjny UniImporter, który pozwala w łatwy i szybki sposób zaimportować najważniejsze dane: pracowników, umów, infrastruktury, struktury organizacyjnej, operatorów, czy kluczy. To znacznie ułatwia wdrożenie systemu, jak i jego obsługę czy rozbudowę. 

Pozostałe moduły, zaprojektowane lub poszerzone o nowe dla wersji PRO funkcje, to:

  • moduł KLUCZE – pozwala na wydawanie upoważnionym pracownikom fizycznych kluczy. Administrator ma także dostęp do informacji o tym, kto i kiedy wydawał oraz zwracał klucze.
  • moduł WINDA – dzięki konfiguracji sterownika i powiązanych z nim punktów kontroli dostępu pracownicy mogą posiadać precyzyjne uprawnienia do korzystania z windy. Moduł pozwala np. określić liczbę pięter, do których pracownik może się dostać, korzystając ze swojej karty.
  • moduł KARTY ZASTĘPCZE – w ramach modułu możliwe jest wydawanie tymczasowych kart zastępczych, ustawianie statusu identyfikatora jako zagubionego, czy przeglądanie historii kart. 
  • moduł ZDARZENIA – pozwala na taką konfigurację uprawnień, aby nowe zdarzenia (np. błędna próba rejestracji czy dodanie nowej karty) powodowały alert SMS lub na wskazany adres e-mail.
  • moduł CZYSZCZENIE DANYCH – umożliwia zgodną z wytycznymi RODO anonimizację danych zwolnionych pracowników. 

Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość implementacji umów (także kilku jednocześnie) wraz z przypisanymi do nich datami ważności dla konkretnych urządzeń. To szczególnie przydatne np. w sytuacjach, gdy pracownik wraz ze zmianą stanowiska będzie miał dostęp do innych pomieszczeń. Wówczas wystarczy wgrać do systemu nową umowę z konkretnymi profilami, a na poprzedniej ustawić datę ważności.

WYMAGANIA KLIENT

Wymagania minimalne UniKD klient:

  • System operacyjny: Windows 10 (rekomendowany)
  • Procesor: Klasy Intel Pentium III (x86) min. 2GHz
  • Pamięć RAM:  4 GB
  • Grafika:  Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
  • HDD: 200 MB (wymagane miejsce na dysku)
  • Inne:  Uprawnienia administratora przy instalacji

WYMAGANIA SERWER

Wymagania minimalne UniKD serwer:

  • System operacyjny: Windows 10, Windows Server 2016 (lub wyższy)
  • Procesor: Klasy Intel i3 (x64) min. 3GHz
  • Pamięć RAM:  8 GB, 16 GB (rekomendowane)
  • Grafika: Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
  • HDD: 200 GB (wymagane miejsce na dysku)
  • Serwer bazy danych: MS SQL 2017 (lub wyższa wersja). W instalatorze zawarta jest darmowa wersja MS SQL 2017 Express Edition. Zalecany jest pełny serwer bazy danych MS SQL.
  • Inne: Uprawnienia administratora przy instalacji. Instalacja sterowników do wirtualnych portów COM 

Oprogramowanie - UNICARD

Oprogramowanie UniPerso

Oprogramowanie UniPerso

Więcej

Oprogramowanie UniPerso

Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do personalizacji i kodowania kart i blankietów legitymacji.

impero 360® – kontrola dostępu w chmurze

impero 360® – kontrola dostępu w chmurze

Więcej

impero 360® – kontrola dostępu w chmurze

impero 360® to pierwszy polski system kontroli dostępu w chmurze. Platforma do zarządzania ruchem osób jest dostępna w modelu ACaaS!

Oprogramowanie cardPresso

Oprogramowanie cardPresso

Więcej

Oprogramowanie cardPresso

Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do projektowania kart, które zapewnia najlepsze opcje i możliwości do tworzenia wszystkich rodzajów identyfikatorów.

UniRCP- rejestracja czasu pracy

UniRCP- rejestracja czasu pracy

Więcej

UniRCP- rejestracja czasu pracy

Oprogramowanie UniRCP służy do kompleksowego zarządzania systemem rejestracji czasu pracy. Jest to autorskie rozwiązanie UNICARD SA, bazujące na kilkunastoletnim doświadczeniu...

Wypełnij formularz kontaktowy

*Zgoda jest wymagana i jest konieczna do wysłania zapytania przez formularz kontaktowy.
+48 12 39 89 900

Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!

Dołącz do newslettera