UniKD - kontrola dostępu
Cechy UniKD:
- intuicyjna obsługa,
- bezpieczeństwo,
- automatyczna reakcja na zdarzenia,
- graficzna wizualizacja,
- wbudowany wewnętrzny komunikator,
- szerokie możliwości raportowania,
- wersje desktop i sieciowe,
- raporty przez www,
- obsługa urządzeń biometrycznych,
- możliwość integracji z urządzeniami do pomiaru temperatury oraz urządzeniami do higieny produkcji (śluzy i bramki higieniczne).
Opis produktu
Najważniejsze moduły to:
- strona główna – moduł do bieżącego monitorowania rejestracji. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące funkcjonowania systemu,
- urządzenia – moduł umożliwia dodawanie nowych urządzeń do systemu, komunikacje z urządzeniami istniejącymi oraz modyfikacje ustawień podłączonego urządzenia,
- karty – moduł umożliwia administrowanie kartami w systemie tj. wprowadzanie nowych kart do systemu, modyfikacje kart istniejących oraz blokowanie kart,
- pracownicy – moduł umożliwia wprowadzanie do systemu informacji o nowym pracowniku, modyfikowanie danych personalnych, wprowadzanie informacji dodatkowych oraz blokowanie pracownika,
- profile uprawnień – moduł służący do nadawania praw dostępu dla grup użytkowników. Moduł umożliwia tworzenie, modyfikacje i usuwanie tzw. profili uprawnień. Do każdego profilu można przypisać PKD(punkty kontroli dostępu) i nadać im określone uprawnienia. Pracownik przypisywany jest do jednego lub wielu profili uprawnień. Jeżeli użytkownik zmieni kartę, możliwe jest dalsze korzystanie z dotychczasowego profilu,
- operatorzy – moduł do zarządzania i nadawania uprawnień osobom obsługującym system. W systemie domyślnie funkcjonują dwie grupy: ‘administratorzy’ i ‘operatorzy’. Grupa ‘administratorów’ posiada automatycznie nadane wszystkie uprawnienia, grupa ‘operatorów’ tylko wybrane z nich. Istnieje możliwość dowolnego definiowanie uprawnień dla każdej z grup a nawet poszczególnych osób. Możliwe jest dodanie dowolnej ilości grup i osób.
Przy tworzeniu systemu duży nacisk położono na bezpieczeństwo. W systemie można definiować grupy użytkowników z indywidualnie zdefiniowanymi uprawnieniami. Domyślnie pełny dostęp do wszystkich opcji programu posiada wyłącznie wbudowana grupa administratorów systemu (nawet tutaj można wprowadzać ograniczenia). Każde zdarzenie i zmiana w systemie jest rejestrowana. Integralną część systemu UniKD stanowi aplikacja AcManager. AcManager pośredniczy pomiędzy aplikacja UniKD, a urządzeniami kontroli dostępu. System współpracuje z bazą danych MS SQL Serwer.
Oprogramowanie UniKD posiada kilka interesujących dla użytkownika modułów:
- moduł GOŚCIE, pozwalający na obsługę gości wizytujących firmę i umożliwiający ich rejestrację w firmie (Imię i Nazwisko, Firma, opcjonalnie PESEL) i nadanie odpowiednich uprawnień, które pozwalają na poruszanie się w ściśle określonych strefach
- moduł KLUCZE, umożliwiający wydawanie kluczy pracownikom, którzy mają przydzielone odpowiednie uprawnienia. Istnieje również podgląd historii wydawania/zwrotów kluczy.
- moduł WINDA, pozwalający na konfigurację sterownika i powiązanych z nim punktów kontroli dostępu, tak aby pracownicy posiadali określone uprawnienia do korzystania z windy. Można określić ilość poziomów, do których jest dostęp lub jego brak, dla określonych numerów kart przypisanych pracownikom.
WYMAGANIA KLIENT
Wymagania minimalne UniKD klient:
- System operacyjny: Windows 10 (rekomendowany)
- Procesor: Klasy Intel Pentium III (x86) min. 2GHz
- Pamięć RAM: 3 GB
- Grafika: Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
- HDD: 200 MB (wymagane miejsce na dysku)
- Inne: Uprawnienia administratora przy instalacji
WYMAGANIA SERWER
Wymagania minimalne UniKD serwer:
- System operacyjny: Windows 10, Windows Server 2014 (lub wyższy)
- Procesor: Klasy Intel i3 (x64) min. 3GHz
- Pamięć RAM: 4 GB
- Grafika: Zintegrowana karta graficzna (min. 1024x768)
- HDD: 200 GB (wymagane miejsce na dysku)
- Serwer bazy danych: MS SQL 2014 (lub wyższa wersja), W instalatorze zawarta jest darmowa wersja MS SQL 2017 Express Edition)
- Inne: Uprawnienia administratora przy instalacji. Instalacja sterowników do wirtualnych portów COM
Oprogramowanie - UNICARD
UniKD PRO – kontrola dostępu
WięcejUniKD PRO – kontrola dostępu
UniKD PRO to poszerzona wersja oprogramowania do zarządzania systemem kontroli dostępu. Aplikacja współpracuje z urządzeniami oferowanymi przez UNICARD SA.
UniPassID BT
WięcejUniPassID BT
Rozwiązanie UniPassIDBT firmy UNICARD pozwala na stworzenie odpowiednika karty elektronicznej w telefonie komórkowym. W efekcie działa on jak karta...
UniKD - kontrola dostępu
WięcejUniKD - kontrola dostępu
UniKD to pakiet oprogramowania do kompleksowego i scentralizowanego zarządzania systemem kontroli dostępu. Oprogramowanie jest przeznaczone do współpracy z urządzeniami...
SARO IP- rejestracja obrazu w UniRCP
WięcejSARO IP- rejestracja obrazu w UniRCP
Moduł SARO IP (System Automatycznej Rejestracji Obrazu) powstał jako odpowiedz na potrzebę rozbudowy systemów Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu o...
Wypełnij formularz kontaktowy
Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!