Oferty pracy - UnicardUnia Europejska

Oferty pracy

Chcesz do nas dołączyć? Zobacz aktualne oferty

Key Account Manager

Miejsce pracy: Kraków, Poznań, Warszawa
Nr ref.: KAM/KR/2021

Twój zakres obowiązków:

  • Aktywne i efektywne pozyskiwanie nowych Klientów B2B;
  • Rozwijanie owocnych relacji biznesowych oraz dbanie o ich długoterminowość;
  • Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów;
  • Doradztwo techniczne w zakresie proponowanych rozwiązań;
  • Realizacja polityki sprzedażowej zgodnie ze strategią firmy;
  • Poszerzanie własnej wiedzy z zakresu oferowanych rozwiązań;
  • Dbanie o modernizację i promowanie produktów we współpracy z Działem oprogramowania i rozwoju urządzeń oraz Działem marketingu.

 

 Nasze wymagania:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie handlowe w sektorze B2B;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientem;
  • Umiejętność pracy na długim procesie sprzedaży (od 3 do 6 miesięcy);
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży, skuteczność w negocjacjach i rozmowach handlowych;
  • Umiejętność zarządzania procesem sprzedaży B2B;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Bardzo dobre kompetencje komunikacyjne i organizacyjne;
  • Samodyscyplinę, nastawienie na realizacje zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość zasad pracy w systemach CRM;
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie handlowe w sprzedaży usług IT w sektorze B2B;
  • Doświadczenie w sprzedaży usług SaaS / IaaS (Infrastructure as a Service) / DaaS (Device as a Service);
  • Znajomość branży Systemów Bezpieczeństwa (KD, RCP, SSWiN, CCTV, itp.);
  • Znajomość branży systemów ERP i Kadrowo-Płacowych (pod kątem integracji z oferowanymi systemami KD / RCP).

 

To oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki finansowe z systemem premiowym uzależnionym od wyników, konkursy handlowe;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Profesjonalne szkolenia techniczne i sprzedażowe;
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej oraz zajęć sportowych (Multisport), platformę kafeteryjną Worksmile, naukę języka angielskiego w miejscu pracy, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.;
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (łączenie pracy zdalnej i stacjonarnej);
  • Umowę o pracę lub B2B – w zależności od Twoich preferencji;
  • Dynamiczny proces podejmowania decyzji - nie jesteśmy korporacją, Twoje pomysły i zaangażowanie będą miały realny wpływ na naszą przyszłość, wizerunek firmy i jej strategię rozwoju;
  • Pro-pracowniczą, nakierowaną na rozwój atmosferę;
  • Otwartość przełożonych i współpracowników na kreatywne pomysły oraz rozwiązania;
  • Pracę w zgranym, pełnym pasji zespole.

 

Jeżeli zainteresowała Państwa niniejsza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Analityk Biznesowy IT

Miejsce pracy: Kraków
Analityk Biznesowy IT - Nr ref.: AIT/KR/2022

 

Twój zakres obowiązków:

  • Zbieranie i analiza wymagań klientów dotyczących nowych funkcjonalności oraz modyfikacji produktów software’owych;

  • Wsparcie podczas diagnozy błędów zgłaszanych przez klientów;

  • Współpraca z zespołem programistycznym/liderem zespołu programistycznego w celu doprecyzowania wymagań;

  • Pozyskiwanie podwykonawców do pisania oprogramowania;

  • Zgłaszanie modyfikacji oraz błędów do systemu Jira;

  • Udział w planingach w celu konsultacji/wyjaśnienia/ wymagań klienta zespołowi deweloperskiemu;

  • Doprecyzowywanie wymagań u klientów;

  • Kierowanie kluczowymi projektami;

  • Udział w spotkaniach z klientami;

  • Każdorazowy udział w tworzeniu dokumentacji analityczno-projektowej;

  • Współpraca z innymi osobami w firmie (wdrożeniowcy, handlowcy, serwisanci) w zakresie definiowania wymagań produktowych.

 

Nasze wymagania

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w branży IT jako analityk systemowy - warunek konieczny;

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i analizowania rozwiązań informatycznych;

  • Doświadczenie w projektach związanych z rozwojem systemów IT;

  • Wiedza techniczna, która umożliwi dyskusję na temat projektowanych rozwiązań z dostawcą zewnętrznym oraz programistami;

  • Znajomość cyklu wytwarzania oprogramowania;

  • Znajomość metodyk projektowania systemów informatycznych;

  • Umiejętności identyfikacji i zarządzania ryzykiem;

  • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;

  • Inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność;

  • Bardzo dobre kompetencje komunikacyjne i organizacyjne;

  • Dobra znajomość języka angielskiego;

  • Prawo jazdy kategorii B;

  • Mile widziana znajomość rozwiązań z obszaru kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy.

 

To oferujemy

  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną atmosferą pracy,

  • Możliwość rozwoju zawodowego w ciekawych projektach z zakresu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy,

  • Udział w innowacyjnym projekcie, który jest strategiczny dla firmy,

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, jeżeli preferujesz B2B - też masz taką możliwość,

  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, dofinasowanie do nauki języka angielskiego w miejscu pracy, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.

  • Możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy oraz częściowej pracy zdalnej,

  • Zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym,

  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli,

  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę,

  • Parking pod biurem.

 

 

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Tester automatyczny

Miejsce pracy: Kraków
Numer referencyjny: TA/KR/2022

Opis stanowiska:

  • Projektowanie i tworzenie testów automatycznych;
  • Testowanie aplikacji desktopowych oraz www z użyciem nowoczesnych metod i narzędzi do testowania;
  • Tworzenie planów oraz przypadków testowych;
  • Uruchamianie testów automatycznych i raportowanie wyników;
  • Wykrywanie, analiza i szczegółowe raportowanie problemów zidentyfikowanych podczas testów;
  • Przygotowywanie oraz utrzymywanie środowisk testowych;
  • Ścisła współpraca z zespołami developerskimi.

 

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku testera automatycznego;
  • Umiejętność tworzenia ścieżek testowych oraz znajomość metod testowania;
  • Znajomość narzędzi do zarządzania testami takich jak TestLink;
  • Doświadczenie w automatycznym testowaniu aplikacji z wykorzystaniem najlepszych praktyk;
  • Znajomość zagadnień związanych z metodami testowania oprogramowania;
  • Znajomość: Selenium, Worksoft, TestComplete, Git, JIRA;
  • Mile widziane: JUnit;
  • Mile widziana wiedza z zakresu wytwarzania dokumentacji projektowej/testowej
  • Samodzielność, dociekliwość, pomysłowość oraz dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca czytanie i korzystanie z dokumentacji technicznej.

 

Chcemy Ci zaoferować:

  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną atmosferą pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ciekawych projektach z zakresu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy,
  • Udział w innowacyjnym projekcie, który jest strategiczny dla firmy,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, jeżeli preferujesz B2B - też masz taką możliwość,
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, dofinasowanie do nauki języka angielskiego, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.
  • Możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy oraz częściowej pracy zdalnej,
  • Zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym,
  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli
  • Pro-pracowniczą, nakierowaną na rozwój atmosferę;
  • Otwartość przełożonych i współpracowników na kreatywne pomysły oraz rozwiązania;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę;
  • Parking pod biurem.

 

Jeżeli zainteresowała Państwa niniejsza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Unicard S.A

Formularz aplikacyjny