Oferty pracy - UnicardUnia Europejska

Oferty pracy

Chcesz do nas dołączyć? Zobacz aktualne oferty

Key Account Manager

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KAM/KR/2022

Twoje główne obowiązki na stanowisku pracy:

  • Tworzenie i realizację strategii rozwoju sprzedaży produktów dystrybucyjnych;
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz rozbudowa kanału Partnerskiego;
  • Rozwijanie relacji oraz dbanie o ich długoterminowość;
  • Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów/Partnerów oraz doradztwo techniczne w zakresie proponowanych rozwiązań IT;
  • Realizacja celów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy;
  • Zapewnienie najwyższego poziomu jakości obsługi sprzedażowej;
  • Pełne reprezentowanie firmy przed klientem oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek;
  • Współpraca z dostawcami i producentami w języku angielskim;
  • Współpraca w zakresie rozwoju produktów z działem marketingu oraz działem oprogramowania i rozwoju urządzeń.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Co najmniej 3-letniego, popartego sukcesami, doświadczenia w sprzedaży dystrybucyjnej i obsłudze Klienta;
  • Umiejętność pracy na średnioterminowych cyklach sprzedaży (3 do 6mc);
  • Praktycznej znajomości technik sprzedaży, umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych;
  • Umiejętności zarządzania procesem sprzedaży dedykowanych dla biznesu usług oraz partnerów handlowych;
  • Wytrwałości, skrupulatności i systematyczności w prowadzonych działaniach handlowych;
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientem;
  • Nastawienia na sukces i realizację celów;
  • Samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i kreowaniu nowych rozwiązań;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie C1;
  • Znajomości systemów klasy CRM oraz MS Excel – na potrzeby podstawowej analizy sprzedaży;
  • Prawo jazdy kat. B.

Miło nam będzie, jak dodatkowo posiadasz:

  • Doświadczenie handlowe w sprzedaży urządzeń IT;
  • Doświadczenie w sprzedaży dystrybucyjnej drukarek do kart, kart i czytników elektronicznych.

W zamian chcemy Ci zaoferować:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - w ramach UoP lub B2B;
  • Sprawny proces podejmowania decyzji - nie jesteśmy korporacją, Twoje pomysły i zaangażowanie będą miały realny wpływ na naszą przyszłość, wizerunek firmy i jej strategię rozwoju;
  • Pro-pracowniczą, nakierowaną na rozwój atmosferę;
  • Otwartość przełożonych i współpracowników na kreatywne pomysły oraz rozwiązania;
  • Pracę w zgranym, pełnym pasji zespole;
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, naukę języka angielskiego w miejscu pracy, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (łączenie pracy zdalnej i stacjonarnej);
  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje + doświadczenie i chętnie się nim dzieli;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę;
  • Parking pod biurem.

Jeżeli zainteresowała Państwa niniejsza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Oferty Produktowej

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: PDS/KR/2022

Czym będziesz się zajmować:

  • Tworzeniem strategii dla portfela produktowego: drukarki, karty etc…
  • Monitorowaniem rentowności portfela produktowego;
  • Rozwojem i poszerzaniem oferty produktowej w obszarze oferowanych przez firmę produktów dystrybucyjnych;
  • Pozyskiwaniem nowych klientów, partnerów oraz dostawców;
  • Efektywną współpracą z partnerami i dostawcami produktów;
  • Wsparciem merytorycznym i handlowym zespołów sprzedażowych;
  • Aktywnym śledzeniem trendów rynkowych w poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju;
  • Monitorowaniem konkurencji;
  • Prowadzeniem szkoleń produktowych dla partnerów biznesowych;
  • Przygotowywaniem materiałów na potrzeby działań marketingowych i sprzedażowych dla różnych kanałów dystrybucji portfolio produktowego w firmie.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktów dystrybucyjnych z obszaru urządzeń IT;
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z dostawcą, partnerem i klientem;
  • Praktycznej znajomości technik sprzedaży, umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych;
  • Skutecznego rozpoznawania potrzeb klientów i przekuwanie ich w realne działania;
  • Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków oraz przekładania ich na rekomendacje biznesowe;
  • Nastawienia na sukces i realizację celów;
  • Umiejętności wyciągania wniosków z danych sprzedażowych i proponowania rozwiązań sprzedażowych produktów;
  • Samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i kreowaniu nowych rozwiązań;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie C1;
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z platformami e-commerce;

W zamian chcemy Ci zaoferować:

  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną atmosferą pracy;
  • Dynamiczny proces podejmowania decyzji - nie jesteśmy korporacją, Twoje pomysły i zaangażowanie będą miały realny wpływ na naszą przyszłość, wizerunek firmy i jej strategię rozwoju;
  • Przyjazną i      pro-pracowniczą atmosferę w firmie;
  • Pracę w zgranym, pełnym pasji zespole;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy np. na stanowisko Product Managera;
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, jeżeli preferujesz B2B - też masz taką możliwość;
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, naukę języka angielskiego w miejscu pracy, znakomitą kawę i dobrze wyposażoną kuchnię;
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (łączenie pracy zdalnej i stacjonarnej);
  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę;
  • Parking pod biurem.

Jeżeli zainteresowała Państwa niniejsza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Tester automatyczny

Miejsce pracy: Kraków
Numer referencyjny: TA/KR/2022

Opis stanowiska:

  • Projektowanie i tworzenie testów automatycznych;
  • Testowanie aplikacji desktopowych oraz www z użyciem nowoczesnych metod i narzędzi do testowania;
  • Tworzenie planów oraz przypadków testowych;
  • Uruchamianie testów automatycznych i raportowanie wyników;
  • Wykrywanie, analiza i szczegółowe raportowanie problemów zidentyfikowanych podczas testów;
  • Przygotowywanie oraz utrzymywanie środowisk testowych;
  • Ścisła współpraca z zespołami developerskimi.

 

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku testera automatycznego;
  • Umiejętność tworzenia ścieżek testowych oraz znajomość metod testowania;
  • Znajomość narzędzi do zarządzania testami takich jak TestLink;
  • Doświadczenie w automatycznym testowaniu aplikacji z wykorzystaniem najlepszych praktyk;
  • Znajomość zagadnień związanych z metodami testowania oprogramowania;
  • Znajomość: Selenium, Worksoft, TestComplete, Git, JIRA;
  • Mile widziane: JUnit;
  • Mile widziana wiedza z zakresu wytwarzania dokumentacji projektowej/testowej
  • Samodzielność, dociekliwość, pomysłowość oraz dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca czytanie i korzystanie z dokumentacji technicznej.

 

Chcemy Ci zaoferować:

  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną atmosferą pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ciekawych projektach z zakresu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy,
  • Udział w innowacyjnym projekcie, który jest strategiczny dla firmy,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, jeżeli preferujesz B2B - też masz taką możliwość,
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, dofinasowanie do nauki języka angielskiego, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.
  • Możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy oraz częściowej pracy zdalnej,
  • Zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym,
  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli
  • Pro-pracowniczą, nakierowaną na rozwój atmosferę;
  • Otwartość przełożonych i współpracowników na kreatywne pomysły oraz rozwiązania;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę;
  • Parking pod biurem.

 

Jeżeli zainteresowała Państwa niniejsza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Serwisant Systemów i Urządzeń

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SSU/KR/2022

Twój zakres obowiązków:

  • Pełna obsługa serwisowa urządzeń, diagnozowanie i usuwanie usterek zarówno w siedzibie firmy,
    jak i u klienta;
  • Uruchamianie oprogramowania, konfiguracja sprzętu;
  • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników;
  • Upgrade oprogramowania oraz konfiguracja sprzętowo-programowa naprawianych urządzeń;
  • Prowadzenie dokumentacji serwisowej;
  • Wsparcie techniczne klientów.

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenia minimum średniego elektronicznego;
  • Min. 2 lata doświadczenia w serwisowaniu urządzeń elektronicznych;
  • Umiejętności czytania schematów elektronicznych i diagnozowania usterek;
  • Wiedzy z zakresu urządzeń elektronicznych, systematów informatycznych i oprogramowania;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego ( umożliwiającego czytanie dokumentacji technicznej
    i swobodnej komunikacji);
  • Zdolności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  • Inicjatywy, umiejętności pracy pod presją czasu, odpowiedzialności;
  • Bardzo dobrych kompetencji komunikacyjnych i organizacyjnych;
  • Doświadczenia w kontaktach z klientem.

 

To oferujemy:

  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną
    atmosferą pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ciekawych projektach z zakresu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy.
  • Udział w innowacyjnym projekcie, który jest strategiczny dla firmy.
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, jeżeli preferujesz B2B - też masz taką możliwość.
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, dofinasowanie do nauki języka angielskiego, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.
  • Możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy oraz częściowej pracy zdalnej.
  • Zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym.
  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli.
  • Pro-pracowniczą, nakierowaną na rozwój atmosferę.
  • Otwartość przełożonych i współpracowników na kreatywne pomysły oraz rozwiązania.
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę.

 

Jeżeli zainteresowała Państwa niniejsza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Specjalista ds. Personalizacji Urządzeń

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SPU/KR/2022

Twój zakres obowiązków:

  • Montaż SMT i THT w urządzeniach;
  • Diagnozowanie i naprawa usterek;
  • Programowanie urządzeń, układów;
  • Przygotowywanie i ustawianie urządzeń pod klienta końcowego;
  • Realizacja zleceń produkcyjnych i personalizacyjnych;
  • Obsługa zleceń serwisowych;
  • Współpraca z innymi działami firmy;

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie techniczne, najchętniej kierunek elektronika i pokrewne;
  • Umiejętność lutowania SMT i THT;
  • Znajomość elementów, układów elektronicznych, stosowanych oznaczeń itp.;
  • Umiejętność czytania schematów i diagnozowania usterek;
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku nieraz pod presją czasu;
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego
  • Mile widziana znajomość Microsoft Business Central Dynamics 365;

 

To oferujemy:

  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z niespotykaną atmosferą pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ciekawych projektach z zakresu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy;
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • Szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do opieki medycznej, platformę kafeteryjną Worksmile, dofinasowanie do nauki języka angielskiego, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.;
  • Zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym;
  • Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje i doświadczenie i chętnie się nim dzieli;
  • Pro-pracowniczą, nakierowaną na rozwój atmosferę;
  • Otwartość przełożonych i współpracowników na kreatywne pomysły oraz rozwiązania;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę;
  • Parking pod biurem.

 

Jeżeli zainteresowała Państwa niniejsza oferta, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy rekrutacja@unicard.pl. Do oferty należy dołączyć adnotację o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Aplikuj

Unicard S.A

Formularz aplikacyjny