Dofinansowanie na wdrożenie systemu kontroli dostępu czy rejestracji czasu pracy w Twojej firmie! - Unicard

PREMIERA CZYTNIKA
BIOMETRYCZNEGO
HID SIGNO 25B

Odkryj więcej

Premiera
rejestratora
UT one

Odkryj więcej

Wdrażamy
systemy
bezpieczeństwa

Odkryj Więcej

15 tys.klientów
28 latdoświadczenia

Integrujemy
rozwiązania
Smart City

Odkryj Więcej

P+RSprawdź nas!
smartcityPrzyjazny transport

Produkujemy
sprzęt
i oprogramowanie

Odkryj Więcej

15 tys.klientów
28 latdoświadczenia

Dofinansowanie na wdrożenie systemu kontroli dostępu czy rejestracji czasu pracy w Twojej firmie!

Aktualności
Średni czas czytania:

Już od 20 września będzie możliwość składania wniosku o dofinansowanie unijne w obszarze cyfryzacji. Firmy kwalifikujące się do konkursu mogą otrzymać dotację w wysokości nawet do 255 tysięcy złotych, którą można przeznaczyć także na systemy RCP czy KD w Twojej firmie!

 

Bon na cyfryzację to bezzwrotna dotacja fundowana ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Bony mają być wsparciem dla przedsiębiorstw, które poprzez transformację cyfrową chcą załagodzić skutki wystąpienia COVID-19 oraz ograniczyć ryzyka gospodarcze i społeczne wywoływane przez pandemię.

Bon na cyfryzację - korzyści.

 

Na co można przeznaczyć bon na cyfryzację?

Bony na cyfryzację mogą zostać przeznaczone m.in. na:

  • zakup gotowego oprogramowania (licencja),
  • zakup usług programistycznych,
  • zakup środków trwałych (maszyn, urządzeń),
  • zakup sprzętu komputerowego,
  • zakup usług szkoleniowych,
  • zakup usług doradczych.

Środki można zatem wykorzystać na wdrożenie systemów rejestracji czasu pracy czy kontroli dostępu, aby zadbać o bezpieczeństwo Twoich pracowników czy mienia, jak i efektywność prosperowania firmy. W ramach systemu RCP możesz m.in.:

  • kontrolować godziny wejścia i wyjścia pracowników,
  • rozliczać pracę zdalną dzięki dedykowanemu portalowi Iridium 360 Employee Portal,
  • na bieżąco monitorować, kto znajduje się na terenie obiektu,
  • szybciej rozliczać czas pracy Twoich pracowników.

Z kolei dzięki kontroli dostępu:

  • ograniczysz ryzyko strat związanych z kradzieżą,
  • nadasz lub ograniczysz prawa dostępu do pomieszczeń/stref dla poszczególnych osób czy grup,
  • zadbasz o kontrolę wejść osób z zewnątrz,
  • zminimalizujesz ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa poprzez wdrożenie czytników do pomiaru temperatury zintegrowanych z systemem kontroli dostępu.

 

  Kto może otrzymać bon na cyfryzacje?

Projekt jest dedykowany mikro-, małym oraz średnim przedsiębiorstwom, które swoją działalność gospodarczą prowadzą na terytorium RP. Działalność ta musi być potwierdzona wpisem do odpowiedniego rejestru.
 

Bony na cyfryzacje - data składania wniosków.

Wnioski można składać od 20.09.2021 do 20.10.2021 roku.

 

Bon na cyfryzację - ile można otrzymać?

Wsparcie wynosi do 85% wartości projektu, zatem wkład własny firmy zakwalifikowanej do konkursu to co najmniej 15%.

Maksymalne dofinansowanie wynosi 255 000 złotych. Minimalna wartość projektu to 60 000 zł, natomiast całkowity jego koszt nie może przekroczyć kwoty 300 000 zł. Pula środków w konkursie to 110 mln zł.

 

 Jak otrzymać bon na cyfryzację?

Jeśli Twoja firma kwalifikuje się do programu:

  1. Zapoznaj się z regulaminem: znajdziesz go na oficjalnej stronie PARP.
  2. Wypełnij wniosek: przygotuj niezbędne dokumenty, które będą załącznikami do wniosku.
  3. Wypełnij formularz zgłoszeniowy.

Komisja Oceny Projektów przyzna wnioskom punkty, które zadecydują o przyznaniu dofinansowania.

 

Więcej informacji znajdziesz na stronie https://www.parp.gov.pl

Jeśli masz natomiast pytania o systemy kontroli dostępu czy rejestracji czasu pracy, skontaktuj się z nami.

 

Kontakt z doradcą

 

Wyświetlenia: 98

Podobał Ci się wpis?

Dowiedz się więcej

Nasze rozwiązania

Aktualności

Dofinansowanie na wdrożenie systemu kontroli dostępu czy rejestracji czasu pracy w Twojej firmie!

Od 20 września będzie możliwość składania wniosku o dofinansowanie unijne w obszarze cyfryzacji. Firmy kwalifikujące się do konkursu mogą otrzymać dotację w wysokości nawet do 255 tysięcy złotych,...

Więcej

Blog

Druk termotransferowy a retransferowy. Czym się różnią?

Jeśli zdecydowałeś się na wydrukowanie spersonalizowanych kart plastikowych, pewnie stoisz przed dylematem, jaką metodę nadruku wybrać. Retransfer czy termosublimacja – co okaże się lepsze?...

Więcej
+48 12 39 89 900

Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!

Dołącz do newslettera

UNCIARD SA – czołowy producent automatyki budynkowej

UNICARD SA to ceniony producent automatyki budynkowej, który tworzy innowacyjne rozwiązania skupiające się na systemach identyfikacji osób, rejestracji czasu pracy, kontroli dostępu, zabezpieczeniach, a także elementach Smartcity. UNICARD SA jest obecny na rynku automatyki budynkowej od prawie 30 lat. W ciągu tego okresu nasze przedsiębiorstwo pomogło tysiącom Klientów i zyskało tytuł lidera w branży.

Aktualna pozycja firmy jest wynikiem nie tylko produkcji wysokiej jakości oprogramowania i sprzętu, ale także zapewniania naszym Klientom kompleksowej obsługi. Służymy im profesjonalnym wsparciem technicznym, zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także oferujemy usługi konsultingowe.

UNICARD SA oferuje swoim Klientom szereg innowacyjnych rozwiązań, a wśród kluczowych produktów firmy można wyróżnić m.in. czytniki do kart RFID, urządzenia do pomiaru temperatury, system RCP, kołowroty i bramki obrotowe, urządzenia do higieny produkcji, automaty biletowe, czy też systemy parkingowe.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, iż znaczna część naszych Klientów określa zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na terenie swoich obiektów jako jeden z głównych priorytetów. Właśnie dlatego rozwiązania, które zapewniają skuteczną kontrolę dostępu, są kluczowym punktem naszych systemów automatyki budynkowej.

Zaufaj doświadczeniu lidera branży

Autorski System Kontroli Dostępu, który stworzyliśmy, pozwala na kompletny nadzór nad dostępem do poszczególnych pomieszczeń i stref w budynku, a także umożliwia administratorowi szybkie nadawanie oraz ograniczanie uprawnień. Kluczowym elementem tego rozwiązania są plastikowe i elektroniczne karty, a także ich czytniki. UNICARD SA, jako czołowy producent automatyki budynkowej, oferuje swoim Klientom również profesjonalne drukarki do kart plastikowych, które są intuicyjne w obsłudze i gwarantują wysoką rozdzielczość produktów. Klienci mogą zdecydować się na wersje urządzenia, które drukują elektroniczne karty zbliżeniowe, elektroniczne karty stykowe, a także karty z paskami magnetycznymi.

Oczywiście w naszej bogatej ofercie nie mogło zabraknąć również innowacyjnych aparatów do identyfikacji tożsamości, jakimi są czytniki biometryczne. Co istotne, urządzenia te są wyposażone w technologię obrazowania multispektralnego, która potrafi odczytać zarówno powierzchnię, jak i strukturę odcisku palca. Dzięki temu jest w stanie rozpoznać odciski mimo zabrudzeń czy uszkodzeń. Warto pamiętać, iż czytniki biometryczne są szczególnie rekomendowane do wdrożenia w bankach, szpitalach, a także różnorodnych obiektach rządowych.

Sprawdzone rozwiązania kartowe i innowacyjne systemy RCP

Znaczną popularnością wśród naszych Klientów cieszy się System Rejestracji Czasu Pracy, który doskonale sprawdza się zarówno w dużych, jak i mniejszych przedsiębiorstwach. Autorskie oprogramowanie UniRCP działa szybko, precyzyjnie i jest w stanie bezproblemowo współpracować z licznymi systemami ewidencji czasu pracy. Co istotne, z naszego rozwiązania korzystają organizacje z najróżniejszych sektorów – od firm usługowych, poprzez zakłady przemysłowe, aż po komórki administracyjne. 

Warto podkreślić, iż firma UNICARD SA to oficjalny dystrybutor marki Evolis Edikio w Polsce. Dlatego też możemy zaoferować naszym Klientom profesjonalne rozwiązania, które są w stanie tworzyć specjalistyczne cenówki sklepowe oraz etykiety hotelowe i restauracyjne. Dostępne zestawy składają się zarówno z oprogramowania do kreowania projektów, jak i z urządzenia pozwalającego na ich wydruk. Wszystkich Klientów, którzy są zainteresowani profesjonalnymi systemami automatyki budynkowej, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.

Doświadczony zespół UNICARD SA z chęcią odpowie na wszelkie pytania i pomoże w wyborze najlepszych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki każdego Klienta.