Rejestracja czasu pracy

Nowość w ofercie: Iridium 360 Employee Portal - rejestracja pracy zdalnej

Rejestracja czasu pracy
Średni czas czytania:

Poznaj nowość w ofercie UNICARD: Iridium 360 Employee Portal - aplikacja webowa do rejestracji pracy zdalnej.
Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z oprogramowaniem UniKD/UniRCP.

Praca zdalna to obecnie bardzo powszechny tryb wykonywania obowiązków zawodowych. Zagrożenie ze strony koronawirusa sprawiły, że coraz więcej firm przestawiło się na tryb home office, doceniając jednocześnie zalety pracy zdalnej.

Aplikacja powstała jako odpowiedź na potrzeby i sugestie naszych Klientów, którzy po ogłoszeniu pandemii zmuszeni byli do oddelegowania swoich pracowników do pracy zdalnej.

Wielu Klientów UNICARD czekało na takie rozwiązanie, dlatego jest mi niezmiernie miło ogłosić premierę aplikacji Iridium 360 Employee Portal i dodatkowo oznajmić, że do końca roku będzie ona udostępniana bezpłatnie wszystkim dotychczasowym Klientom UNICARD. W naszej firmie również korzystamy z tej aplikacji, co bardzo ułatwiło raportowanie pracy naszych pracowników - komentuje Tomasz Bednarski, Prezes Zarządu w UNICARD SA.

W obecnej wersji aplikacja posiada podstawowe funkcje rejestracji pracy zdalnej, jednak testowane już są nowe dodatki i rozszerzenia, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów, którzy w czasie pandemii stanęli przed wieloma wyzwaniami związanymi z reorganizacją pracy.

Oprogramowanie Iridium 360 Employee Portal może zostać zainstalowane u klientów, którzy dysponują już oprogramowaniem Unicard UniKD lub UniRCP.

W celu określenia możliwości wdrożenia oprogramowania Iridium 360 Employee Portal, dział wsparcia UNICARD może wykonać audytu środowiska informatycznego klienta.

Zapraszamy do kontaktu z opiekunami handlowymi, którzy pomogą w odpowiednim uruchomieniu całego procesu instalacji Iridium 360 Employee Portal.

Wyświetlenia: 113

Podobał Ci się wpis?