PROMOCJA - Uchroń pracowników od wirusa! - Unicard

PREMIERA CZYTNIKA
BIOMETRYCZNEGO
HID SIGNO 25B

Odkryj więcej

Premiera
rejestratora
UT one

Odkryj więcej

Wdrażamy
systemy
bezpieczeństwa

Odkryj Więcej

15 tys.klientów
28 latdoświadczenia

Integrujemy
rozwiązania
Smart City

Odkryj Więcej

P+RSprawdź nas!
smartcityPrzyjazny transport

Produkujemy
sprzęt
i oprogramowanie

Odkryj Więcej

15 tys.klientów
28 latdoświadczenia

PROMOCJA - Uchroń pracowników od wirusa!

Aktualności
Średni czas czytania:

Jak chronić pracowników przed wirusem podczas rejestrowania czasu pracy na urządzeniach RCP?

Obecna sytuacja związana z pandemią COVID-19 wymaga podejmowania zdecydowanych kroków, nie tylko przez organy państwowe, ale też przez firmy.

Jednym z kluczowych celów na najbliższe miesiące powinno być zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, zwłaszcza tym, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy nie są w stanie wykonywać jej zdalnie. W obecnej sytuacji każdy pracodawca zobowiązany jest podjąć działania administracyjno–organizacyjne, prawne i techniczne, których celem jest stworzenie kompleksowej ochrony przed zagrożeniami.

Decyzje takie powinny być podejmowane w trybie pilnym i wspierane przez odpowiednie rozwiązania technologiczne. 

Czy w Twojej firmie jest podobnie? 

W firmach planujących wdrożenie lub posiadających już system Rejestracji Czasu Pracy, punktem styku wielu pracowników i potencjalnym źródłem zakażenia są miejsca rejestracji czasu pracy (rejestratory czasu pracy, bramki wejścia / wyjścia itp.).

W wielu przypadkach rejestracja zdarzeń typu „wejście” i „wyjście” jest realizowana na tych samych rejestratorach, przy użyciu odpowiedniego przycisku zmieniającego tryb rejestracji. Pracownicy używając palców do zmiany trybów narażają się na potencjalne zarażenie wirusem. Pamiętajmy, że niektórzy mogą być potencjalnym nosicielem nie mając objawów choroby. 

Z nami szybko rozwiążesz ten problem!

Ekonomicznym i szybkim do wdrożenia rozwiązaniem jest podłączenie dodatkowego czytnika (bez klawiatury) do rejestratora czasu pracy. Urządzenie może rejestrować domyślnie zdarzenie „wejście”, a dodatkowy czytnik „wyjście”. Nadal możemy zapisywać na rejestratorze inne zdarzenia używając klawiszy, np. „wejście służbowe” lub „wyjście służbowe”, ale są to tryby zdecydowanie rzadziej używane. W wersji „bogatszej” proponujemy rozbudowę systemu o dodatkowy rejestrator.

Nie bez znaczenia jest również miejsce montażu dodatkowego czytnika lub rejestratora. Dodatkowy czytnik/rejestrator powinien być zamontowany w odpowiedniej odległości od obecnego rejestratora i w taki sposób, aby kierunki/strumienie ruchu pracowników nie kolidowały ze sobą. Jeśli np. obecnie rejestrator jest zamontowany w korytarzu, to dodatkowe urządzenie powinno być zamontowane po drugiej stronie korytarza. 

Specjalna akcja promocyjna - Uchroń pracowników od wirusa! 

Aby wesprzeć naszych Klientów w tym trudnym czasie uruchomiliśmy specjalną akcję promocyjną „Uchroń pracowników od wirusa!” Sprawdź szczegóły oferty i spraw, by Twoi pracownicy poczuli się bezpiecznie. 

Pamiętajmy też, że dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników nie kończy się na pandemii – wdrożone rozwiązanie może stać się długoterminowym wyróżnikiem firmy.

Warunki promocji:

  • Promocja polega na zakupie w promocyjnej cenie dodatkowego czytnika/rejestratora.
  • Szczegółowe rabaty są dostępne po kontakcie z doradcą handlowym, lub po złożeniu zapytania za pośrednictwem formularza>>
  • Promocją objęte są wybrane produkty KD/RCP z oferty UNICARD - m. in.:
    • Czytnik zbliżeniowy MIFARE ASRx 805
    • Czytnik zbliżeniowy MIFARE ASRx 805 GLASS
    • Rejestrator czasu pracy SD-1864
    • Rejestrator czasu pracy SD-1664
  • Czas trwania promocji: oferta obowiązuje do 31 maja 2020 roku. Liczy się data złożenia zamówienia.
    Realizacja wdrożenia może być uzgodniona w dowolnym terminie, ale musi zakończyć się przed 31 grudnia 2020.

 

Wyświetlenia: 440

Podobał Ci się wpis?

Dowiedz się więcej

Nasze rozwiązania

Aktualności

Dofinansowanie na wdrożenie systemu kontroli dostępu czy rejestracji czasu pracy w Twojej firmie!

Od 20 września będzie możliwość składania wniosku o dofinansowanie unijne w obszarze cyfryzacji. Firmy kwalifikujące się do konkursu mogą otrzymać dotację w wysokości nawet do 255 tysięcy złotych,...

Więcej

Blog

Druk termotransferowy a retransferowy. Czym się różnią?

Jeśli zdecydowałeś się na wydrukowanie spersonalizowanych kart plastikowych, pewnie stoisz przed dylematem, jaką metodę nadruku wybrać. Retransfer czy termosublimacja – co okaże się lepsze?...

Więcej
+48 12 39 89 900

Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!

Dołącz do newslettera

UNCIARD SA – czołowy producent automatyki budynkowej

UNICARD SA to ceniony producent automatyki budynkowej, który tworzy innowacyjne rozwiązania skupiające się na systemach identyfikacji osób, rejestracji czasu pracy, kontroli dostępu, zabezpieczeniach, a także elementach Smartcity. UNICARD SA jest obecny na rynku automatyki budynkowej od prawie 30 lat. W ciągu tego okresu nasze przedsiębiorstwo pomogło tysiącom Klientów i zyskało tytuł lidera w branży.

Aktualna pozycja firmy jest wynikiem nie tylko produkcji wysokiej jakości oprogramowania i sprzętu, ale także zapewniania naszym Klientom kompleksowej obsługi. Służymy im profesjonalnym wsparciem technicznym, zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także oferujemy usługi konsultingowe.

UNICARD SA oferuje swoim Klientom szereg innowacyjnych rozwiązań, a wśród kluczowych produktów firmy można wyróżnić m.in. czytniki do kart RFID, urządzenia do pomiaru temperatury, system RCP, kołowroty i bramki obrotowe, urządzenia do higieny produkcji, automaty biletowe, czy też systemy parkingowe.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, iż znaczna część naszych Klientów określa zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na terenie swoich obiektów jako jeden z głównych priorytetów. Właśnie dlatego rozwiązania, które zapewniają skuteczną kontrolę dostępu, są kluczowym punktem naszych systemów automatyki budynkowej.

Zaufaj doświadczeniu lidera branży

Autorski System Kontroli Dostępu, który stworzyliśmy, pozwala na kompletny nadzór nad dostępem do poszczególnych pomieszczeń i stref w budynku, a także umożliwia administratorowi szybkie nadawanie oraz ograniczanie uprawnień. Kluczowym elementem tego rozwiązania są plastikowe i elektroniczne karty, a także ich czytniki. UNICARD SA, jako czołowy producent automatyki budynkowej, oferuje swoim Klientom również profesjonalne drukarki do kart plastikowych, które są intuicyjne w obsłudze i gwarantują wysoką rozdzielczość produktów. Klienci mogą zdecydować się na wersje urządzenia, które drukują elektroniczne karty zbliżeniowe, elektroniczne karty stykowe, a także karty z paskami magnetycznymi.

Oczywiście w naszej bogatej ofercie nie mogło zabraknąć również innowacyjnych aparatów do identyfikacji tożsamości, jakimi są czytniki biometryczne. Co istotne, urządzenia te są wyposażone w technologię obrazowania multispektralnego, która potrafi odczytać zarówno powierzchnię, jak i strukturę odcisku palca. Dzięki temu jest w stanie rozpoznać odciski mimo zabrudzeń czy uszkodzeń. Warto pamiętać, iż czytniki biometryczne są szczególnie rekomendowane do wdrożenia w bankach, szpitalach, a także różnorodnych obiektach rządowych.

Sprawdzone rozwiązania kartowe i innowacyjne systemy RCP

Znaczną popularnością wśród naszych Klientów cieszy się System Rejestracji Czasu Pracy, który doskonale sprawdza się zarówno w dużych, jak i mniejszych przedsiębiorstwach. Autorskie oprogramowanie UniRCP działa szybko, precyzyjnie i jest w stanie bezproblemowo współpracować z licznymi systemami ewidencji czasu pracy. Co istotne, z naszego rozwiązania korzystają organizacje z najróżniejszych sektorów – od firm usługowych, poprzez zakłady przemysłowe, aż po komórki administracyjne. 

Warto podkreślić, iż firma UNICARD SA to oficjalny dystrybutor marki Evolis Edikio w Polsce. Dlatego też możemy zaoferować naszym Klientom profesjonalne rozwiązania, które są w stanie tworzyć specjalistyczne cenówki sklepowe oraz etykiety hotelowe i restauracyjne. Dostępne zestawy składają się zarówno z oprogramowania do kreowania projektów, jak i z urządzenia pozwalającego na ich wydruk. Wszystkich Klientów, którzy są zainteresowani profesjonalnymi systemami automatyki budynkowej, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.

Doświadczony zespół UNICARD SA z chęcią odpowie na wszelkie pytania i pomoże w wyborze najlepszych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki każdego Klienta.