Rozwiązania Smartcity

Jak działa Park&Ride? Zobacz film instruktażowy

Rozwiązania Smartcity
Średni czas czytania:

Strefa parkowania coraz droższa?
Skorzystaj z Park&Rride!

Rozszerzanie stref płatnego parkowania i drastyczne podnoszenie opłat (w Krakowie nawet do 6 zł. za godzinę) to istotne argumenty dla których warto rozważyć transport komunikacją miejską i skorzystanie z parkingów Park&Ride.

W zamieszczonym poniżej krótkim filmie dosłownie w kilka minut pokażemy Ci, jak zaoszczędzić czas i pieniądze korzystając z naszych systemów Park&Ride.

Instalowane przez nas parkingi Park&Ride (P&R, P+R, Parkuj i Jedź) są lokalizowane na obrzeżach miasta w pobliżu pętli tramwajowych lub przystanków autobusowych. Umożliwiają kierowcom pozostawienie samochodu w bezpiecznym miejscu w celu przesiadki do komunikacji miejskiej.
Aby zachęcić kierowców do skorzystania z Park&Ride wprowadzono wygodny sposób rozliczenia za pozostawione auto. Wystarczy opłacić bilet miesięczny na komunikację miejską, który upoważnia do bezpłatnego zaparkowania samochodu na parkingu Park&Ride. Analogicznie opłacenie biletu parkingowego w strefie Park&Ride upoważnia do korzystania z komunikacji miejskiej w czasie trwania doby parkingowej. Przy czym koszt całodobowego biletu parkingowego w Krakowie to 10 zł., zaś kwota, którą trzeba zapłacić za 1 godzinę postoju auta w strefach zlokalizowanych najbliżej centrum wynosi 6 zł.

Do wysokich kosztów opłat za strefę dochodzi jeszcze czas dojazdu autem do centrum. W przypadku aglomeracji takich jak Kraków w godzinach szczytu jest to strata kilkudziesięciu minut cennego czasu. Pocieszająca jest zatem deklaracja, że w Krakowie do 2030 r. ma powstać 10 tys. miejsc na parkingach Park&Ride. Mamy nadzieję aktywnie uczestniczyć w dotrzymaniu tej obietnicy!

Zapraszamy do współpracy wszystkie aglomeracje, które rozważają podobne inwestycje i poszukują doświadczonego partnera.

Wyświetlenia: 33

Podobał Ci się wpis?

Katarzyna Nocoń

Marketing Manager

Od 2019 roku kieruje Działem Marketingu w UNICARD SA. Odpowiedzialna przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej.