Systemy Kontroli Dostępu - Unicard

PREMIERA CZYTNIKA
BIOMETRYCZNEGO
HID SIGNO 25B

Odkryj więcej

Premiera
rejestratora
UT one

Odkryj więcej

Wdrażamy
systemy
bezpieczeństwa

Odkryj Więcej

15 tys.klientów
28 latdoświadczenia

Integrujemy
rozwiązania
Smart City

Odkryj Więcej

P+RSprawdź nas!
smartcityPrzyjazny transport

Produkujemy
sprzęt
i oprogramowanie

Odkryj Więcej

15 tys.klientów
28 latdoświadczenia

Systemy Kontroli Dostępu

Kontrola dostępu
Średni czas czytania:

System Kontroli Dostępu - KD firmy UNICARD SA powstał w oparciu o autorskie rozwiązanie i długoletnie prace nad jego udoskonalaniem. Korzystają z niego firmy zarówno z sektora prywatnego jaki i państwowego, o szerokim zakresie działalność gospodarczej. System KD został wdrożony m.in. w obiektach rządowych, jednostkach budżetowych, zakładach produkcyjnych i przemysłowe, bankach, budynkach biurowych, obiektach handlowych, szpitalach czy hotelach.

System KD przede wszystkim skutecznie kontroluje dostęp do poszczególnych pomieszczeń i stref. Tylko osoby upoważnione mogą poruszać się po danym obiekcie, korzystając z identyfikatorów osobistych. Zainstalowane w wyznaczonych miejscach czytniki kart zbliżeniowych efektywnie ograniczają dostęp do wybranych pomieszczeń i/lub stref. Dzięki oprogramowaniu systemu kontroli dostępu administrator oraz inne uprawnione osoby mają możliwość nie tylko nadawania lub ograniczania prawa dostępu dla poszczególnych osób czy grup, ale również kontrolowania sytuacji w stanach zagrożenia lub alarmowych.

Wieloletnie doświadczenie firmy UNICARD SA w produkcji systemów kontroli dostępu oraz ciągła analiza potrzeb użytkowników pozwalają na szybką modernizację zarówno zainstalowanych urządzeń, jak i aktualizację oprogramowania. UNICARD SA jest producentem systemów kontroli dostępu opartych o własne rozwiązania, co daje możliwość integrowania ich z innymi tego typu systemami. Firma jest w stanie zaoferować kompletne rozwiązania, wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Zalety Systemu Kontroli dostępu - KD

Najważniejszą zaletą zastosowania Systemu Kontroli Dostępu, oprócz wymiernych korzyści finansowych, jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i zabezpieczenia mienia na terenie obiektu. Wprowadzenie kontroli dostępu ogranicza ryzyko strat związanych z kradzieżą, jak również umożliwia bezzwłoczne pozyskanie danych o osobach przebywających i poruszających się po obiekcie. Jest to  szczególnie cenna informacja w przypadku konieczności nagłej ewakuacji. Systemy  Kontroli Dostępu ze względu na swoją specyfikę często staje się podwaliną do rozbudowy o kolejne elementy z zakresu ochrony i bezpieczeństwa, takie jak systemy CCTV, RCP czy Parkingowy.  

Podstawowe elementy Systemu KD:

  • Czytnik kontroli dostępu
  • Sterownik
  • Elektrozamek
  • Kontaktron
  • Karty zbliżeniowe
  • Oprogramowanie UniKD

Jak działa Kontrola Dostępu do pomieszczeń?

Działanie systemu KD opiera się na współpracy urządzeń z identyfikatorami osobistymi, którymi są z reguły  karty zbliżeniowe. Użytkownicy systemu otrzymują uprawnienia do poruszania się w wyznaczonych strefach lub wejścia do pomieszczeń budynku. W systemie kontroli dostępu żadne dane nie są przechowywane na karcie, co ma szczególne znaczenie w przypadku jej zgubienia lub kradzieży. Pracę systemu kontroluje komputer nadzorujący, a jego komunikację z czytnikami kart zbliżeniowych zapewniają sterowniki. Uprawnienia użytkowników nadawane są indywidualnie, co pozwala na dostosowanie działania systemu do struktury funkcjonowania przedsiębiorstwa lub funkcji pełnionych przez pracowników.

Oprogramowanie UniKD posiada kilka interesujących dla użytkownika modułów:

  • moduł GOŚCIE pozwalający na obsługę gości wizytujących firmę i umożliwiający ich rejestrację w firmie (Imię i Nazwisko, Firma, opcjonalnie PESEL)  i nadanie odpowiednich uprawnień pozwalających na poruszanie się w ściśle określonych strefach.
  • moduł KLUCZE umożliwiający wydawanie kluczy pracownikom, którzy mają przydzielone odpowiednie uprawnienia. Istnieje również podgląd historii wydawania/zwrotów kluczy.
  • moduł WINDA pozwalający na konfigurację  sterownika i powiązanych z nim punktów kontroli dostępu, tak aby pracownicy posiadali określone uprawnienia do korzystania z windy. Można określić ilość poziomów, do których jest dostęp lub jego brak, dla określonych numerów kart przypisanych pracownikom.

Najważniejsze cechy Systemu KD:

  • Nowoczesny i wygodny sposób identyfikacji użytkowników
  • Współpraca z Systemem Rejestracji Czasu Pracy - UniRCP dzięki wspólnej karcie/identyfikatorowi oraz bazie danych
  • Współpraca z systemami BMS, SSWiN, SAP, CCTV
  • Aktualizacje oprogramowania
  • Stopniowe wdrażanie systemu w firmie oraz rozbudowa ww. w oparciu o kolejne obiekty, punkty rejestracji czasu pracy, punkty kontroli dostępu itd.

Opracowany przez firmę UNICARD SA System Kontroli Dostępu do pomieszczeń to gwarancja najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie kontroli dostępu. Oferujemy profesjonalną analizę oraz konsultacje na wszystkich etapach tworzenia i wdrażania systemu. Firma UNICARD SA zapewnia również serwis urządzeń oraz aktualizację autorskiego oprogramowania UniKD.

 

Wyświetlenia: 569

Podobał Ci się wpis?

Dowiedz się więcej

Nasze rozwiązania

Aktualności

Dofinansowanie na wdrożenie systemu kontroli dostępu czy rejestracji czasu pracy w Twojej firmie!

Od 20 września będzie możliwość składania wniosku o dofinansowanie unijne w obszarze cyfryzacji. Firmy kwalifikujące się do konkursu mogą otrzymać dotację w wysokości nawet do 255 tysięcy złotych,...

Więcej

Blog

Druk termotransferowy a retransferowy. Czym się różnią?

Jeśli zdecydowałeś się na wydrukowanie spersonalizowanych kart plastikowych, pewnie stoisz przed dylematem, jaką metodę nadruku wybrać. Retransfer czy termosublimacja – co okaże się lepsze?...

Więcej
+48 12 39 89 900

Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!

Dołącz do newslettera

UNCIARD SA – czołowy producent automatyki budynkowej

UNICARD SA to ceniony producent automatyki budynkowej, który tworzy innowacyjne rozwiązania skupiające się na systemach identyfikacji osób, rejestracji czasu pracy, kontroli dostępu, zabezpieczeniach, a także elementach Smartcity. UNICARD SA jest obecny na rynku automatyki budynkowej od prawie 30 lat. W ciągu tego okresu nasze przedsiębiorstwo pomogło tysiącom Klientów i zyskało tytuł lidera w branży.

Aktualna pozycja firmy jest wynikiem nie tylko produkcji wysokiej jakości oprogramowania i sprzętu, ale także zapewniania naszym Klientom kompleksowej obsługi. Służymy im profesjonalnym wsparciem technicznym, zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także oferujemy usługi konsultingowe.

UNICARD SA oferuje swoim Klientom szereg innowacyjnych rozwiązań, a wśród kluczowych produktów firmy można wyróżnić m.in. czytniki do kart RFID, urządzenia do pomiaru temperatury, system RCP, kołowroty i bramki obrotowe, urządzenia do higieny produkcji, automaty biletowe, czy też systemy parkingowe.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, iż znaczna część naszych Klientów określa zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na terenie swoich obiektów jako jeden z głównych priorytetów. Właśnie dlatego rozwiązania, które zapewniają skuteczną kontrolę dostępu, są kluczowym punktem naszych systemów automatyki budynkowej.

Zaufaj doświadczeniu lidera branży

Autorski System Kontroli Dostępu, który stworzyliśmy, pozwala na kompletny nadzór nad dostępem do poszczególnych pomieszczeń i stref w budynku, a także umożliwia administratorowi szybkie nadawanie oraz ograniczanie uprawnień. Kluczowym elementem tego rozwiązania są plastikowe i elektroniczne karty, a także ich czytniki. UNICARD SA, jako czołowy producent automatyki budynkowej, oferuje swoim Klientom również profesjonalne drukarki do kart plastikowych, które są intuicyjne w obsłudze i gwarantują wysoką rozdzielczość produktów. Klienci mogą zdecydować się na wersje urządzenia, które drukują elektroniczne karty zbliżeniowe, elektroniczne karty stykowe, a także karty z paskami magnetycznymi.

Oczywiście w naszej bogatej ofercie nie mogło zabraknąć również innowacyjnych aparatów do identyfikacji tożsamości, jakimi są czytniki biometryczne. Co istotne, urządzenia te są wyposażone w technologię obrazowania multispektralnego, która potrafi odczytać zarówno powierzchnię, jak i strukturę odcisku palca. Dzięki temu jest w stanie rozpoznać odciski mimo zabrudzeń czy uszkodzeń. Warto pamiętać, iż czytniki biometryczne są szczególnie rekomendowane do wdrożenia w bankach, szpitalach, a także różnorodnych obiektach rządowych.

Sprawdzone rozwiązania kartowe i innowacyjne systemy RCP

Znaczną popularnością wśród naszych Klientów cieszy się System Rejestracji Czasu Pracy, który doskonale sprawdza się zarówno w dużych, jak i mniejszych przedsiębiorstwach. Autorskie oprogramowanie UniRCP działa szybko, precyzyjnie i jest w stanie bezproblemowo współpracować z licznymi systemami ewidencji czasu pracy. Co istotne, z naszego rozwiązania korzystają organizacje z najróżniejszych sektorów – od firm usługowych, poprzez zakłady przemysłowe, aż po komórki administracyjne. 

Warto podkreślić, iż firma UNICARD SA to oficjalny dystrybutor marki Evolis Edikio w Polsce. Dlatego też możemy zaoferować naszym Klientom profesjonalne rozwiązania, które są w stanie tworzyć specjalistyczne cenówki sklepowe oraz etykiety hotelowe i restauracyjne. Dostępne zestawy składają się zarówno z oprogramowania do kreowania projektów, jak i z urządzenia pozwalającego na ich wydruk. Wszystkich Klientów, którzy są zainteresowani profesjonalnymi systemami automatyki budynkowej, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.

Doświadczony zespół UNICARD SA z chęcią odpowie na wszelkie pytania i pomoże w wyborze najlepszych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki każdego Klienta.