Podsumowanie 2021 w UNICARD SA, czyli rok ważnych zmian i sukcesów!
Czas na podsumowanie tego, co udało nam się osiągnąć w 2021. Chcemy podzielić się sukcesami UNICARDU, z których jesteśmy szczególnie dumni!
Przeprowadzka do własnego biura
Przeprowadzka na ulicę Zakopiańską 162, gdzie od września stacjonuje cały krakowski oddział UNICARDU, to ważny etap w rozwoju firmy.
Dotychczas nasze biura w Krakowie zlokalizowane były w dwóch miejscach, dlatego własna siedziba daje nam nie tylko niezależność oraz komfort, ale też pomaga budować silny zespół.
Na ten rok planujemy kolejne inwestycje, którymi już niedługo będziemy mogli się pochwalić.
Dofinansowanie otrzymane w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
Pod koniec roku dotarły do nas dobre wieści – zostaliśmy beneficjentem Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, czyli inicjatywy współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
W ramach projektu UNICARD opracuje nową linię czytników, rejestratorów, sterowników oraz modułów peryferyjnych, które mają spełniać wymagania osób z fizycznymi i poznawczymi ograniczeniami funkcjonalnymi. Dzięki dofinansowaniu nie tylko rozwiniemy naszą firmę, ale też poszerzymy oraz unowocześnimy ofertę o nowe rozwiązania.
Ambitne współprace
Niedawno na naszej stronie pojawiło się case study współpracy z marką ZCB Owczary, znaną bardziej pod nazwą TERMOton. W ramach projektu wdrożyliśmy m.in. systemy kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy, a przed nami kolejne etapy inwestycji.
To jednak nie koniec sukcesów! W 2021 zrealizowaliśmy dziesiątki przetargów, w tym największe w historii UNICARDU wdrożenie systemu kontroli dostępu dla jednego z łódzkich szpitali. Zabezpieczyliśmy przeszło 550 przejść, a ważnym etapem projektu było przygotowanie dedykowanej dla obiektów medycznych funkcjonalności w wersji aplikacji UniKD Pro.
Współpracowaliśmy również z obiektami rządowymi, m.in. Urzędem Miasta Poznania, dla którego zaktualizowaliśmy oprogramowanie UniKD, dostarczyliśmy kołowroty i bramki uchylne w wejściu głównym oraz dedykowany system obsługi gości zintegrowany z kontrolą dostępu. Z kolei dla dużej marki Gestamp Wrocław z branży motoryzacyjnej zmodernizowaliśmy i dostarczyliśmy zarówno system kontroli dostępu, jak i rejestracji czasu pracy.
Za nami także pierwsze wdrożenia systemów do dezynfekcji, higieny produkcji oraz czytników pomiaru temperatury. W 2020 roku nawiązaliśmy współpracę z marką Elpress, renomowanym producentem urządzeń właśnie do higieny produkcji. Kilka miesięcy temu mieliśmy okazję zainstalować je dla klientów z branży gastronomicznej, którzy zdecydowali się skorzystać z rozwiązań Elpress, aby zadbać o ochronę pracowników przed zarażeniem wirusem COVID-19 czy zwiększyć higienę na terenie zakładu produkcyjnego. Już wkrótce na naszej stronie pojawi się case study współpracy z jedną z tych firm!
Sporo działo się także w zakresie oferowanych przez UNICARD rozwiązań Smartcity. Jednym z sukcesów, którymi możemy się pochwalić, jest wdrożenie systemu Park&Ride w małopolskich Staniątkach.
Serdeczne gratulacje dla wszystkich osób zaangażowanych w realizacje wdrożeń! Dziękujemy również naszym Partnerom, którzy zaufali doświadczeniu UNICARDU i powierzyli nam ambitne oraz niezwykle rozwojowe projekty.
Rozwój produktów własnych
O jakości produktów własnych UNICARD świadczą statystyki – ich niezawodność w 2021 roku wyniosła aż 98,86%! Dział Produkcji dba o zaawansowane procedury jakościowe i kontrolne, a także rygorystyczne testy, dzięki czemu nasze produkty cechują się wydajnością oraz trwałością.
Ogromnym sukcesem w zakresie projektowania i produkcji urządzeń UNICARD było także uruchomienie własnej linii produkcyjnej czytników oraz modułów. Do naszego asortymentu dołączył również nowy rejestrator czasu pracy – kompaktowy model UT one typu plug & play z intuicyjnym ekranem dotykowym.
Intensywnie pracowaliśmy także nad rozwojem naszych flagowych systemów, szczególnie oprogramowania UniKD (wspomniany już moduł dedykowany branży medycznej) oraz Smartcity (m.in. wdrożenie funkcjonalności naliczania opłat na podstawie taryfy Małopolskiej Karty Aglomeracyjnej).
Poszerzenie asortymentu o produkty renomowanych producentów
W ubiegłym roku nawiązaliśmy współprace ze znanymi producentami, m.in. marką Zebra czy Joan, jak i poszerzyliśmy ofertę naszych dotychczasowych dostawców.
W asortymencie UNICARDU pojawiły się m.in.:
- systemy rezerwacji sal Joan 6 i Joan 13 do zarządzania przestrzenią biurową;
- nowe modele czytników – zarówno zbliżeniowe, jak i hybrydowe oraz biometryczne HID;
- terminale mobilne marek Casio i Zebra;
- pady do podpisu Evolis;
- nowe modele drukarek, m.in. Zebra z serii ZC, czy drukarki do zabudowy Evolis.
Plany na 2022
2022 to dla UNICARDU wyjątkowy rok – już za kilka miesięcy będziemy świętować 30-lecie działania firmy. Nasze plany pozostają zatem ambitne – dbamy o poszerzenie asortymentu, prace nad nowymi produktami własnymi, a przed nami nowe współprace i wdrożenia.
Możemy także zdradzić, że już wkrótce ogłosimy premierę systemu, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie dwa lata. Będzie to pierwsze tego typu rozwiązanie polskiego producenta – intuicyjne, nowoczesne oraz spełniające wszelkie normy bezpieczeństwa.
Rok 2021 były w wielu aspektach przełomowy dla naszej firmy – przeprowadzka do własnej siedziby, prężny rozwój asortymentu, ciekawe współprace. Był to czas ważnych zmian, cennych lekcji, ale przede wszystkim wielu sukcesów, za co dziękuję pracownikom UNICARDU. Kolejne miesiące zapowiadają się równie ciekawie oraz ambitnie. – podsumowuje Tomasz Bednarski, prezes zarządu UNICARD SA.