System kontroli dostępu do budynków i pomieszczeń | Unicard

Kontrola dostępu

Kontrola dostępu

System Kontroli Dostępu – KD – firmy UNICARD SA powstał w oparciu o autorskie rozwiązanie i długoletnie prace nad jego udoskonalaniem. Korzystają z niego firmy zarówno z sektora prywatnego, jak i o szerokim zakresie działalność gospodarczej.

System KD został wdrożony m.in. w obiektach rządowych, jednostkach budżetowych, zakładach produkcyjnych i przemysłowych, bankach, budynkach biurowych, obiektach handlowych, szpitalach czy hotelach. W ciągu ostatnich kilkunastu lat wdrożyliśmy ponad 3 tysiące systemów kontroli dostępu i sprzedaliśmy ponad 10 000 czytników kart naszej produkcji.

29

lat działalności

10054

sprzedanych systemów

12000

klientów

System kontroli dostępu od A do Z

System KD przede wszystkim skutecznie kontroluje dostęp do poszczególnych pomieszczeń i stref. Tylko osoby upoważnione mogą poruszać się po danym obiekcie, korzystając z identyfikatorów osobistych.

Zainstalowane w wyznaczonych miejscach czytniki kart zbliżeniowych efektywnie ograniczają dostęp do wybranych pomieszczeń i/lub stref. Dzięki oprogramowaniu systemu kontroli dostępu administrator oraz inne uprawnione osoby mają możliwość nie tylko nadawania lub ograniczania prawa dostępu dla poszczególnych osób czy grup, ale również kontrolowania sytuacji w stanach zagrożenia lub alarmowych.

Wieloletnie doświadczenie firmy UNICARD SA w produkcji systemów kontroli dostępu oraz ciągła analiza potrzeb użytkowników pozwalają na szybką modernizację zarówno zainstalowanych urządzeń, jak i aktualizację oprogramowania. UNICARD SA jest producentem systemów kontroli dostępu opartych o własne urządzenia – czytniki kart, sterowniki, oprogramowanie, co daje możliwość integrowania ich z innymi tego typu systemami. Firma jest w stanie zaoferować kompletne rozwiązania, wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Oprogramowanie

Elementy pozostałe

systemy kontroli dostępu

Jak działa system kontroli dostępu?

Działanie systemu KD opiera się na współpracy urządzeń z identyfikatorami osobistymi, którymi są z reguły karty zbliżeniowe. Użytkownicy systemu otrzymują uprawnienia do poruszania się w wyznaczonych strefach lub wejścia do pomieszczeń budynku. W systemie kontroli dostępu żadne dane nie są przechowywane na karcie, co ma szczególne znaczenie w przypadku jej zgubienia lub kradzieży.

Pracę systemu kontroluje komputer nadzorujący, a jego komunikację z czytnikami kart zbliżeniowych zapewniają sterowniki. Uprawnienia użytkowników nadawane są indywidualnie, co pozwala na dostosowanie działania systemu do struktury funkcjonowania przedsiębiorstwa lub funkcji pełnionych przez pracowników.

Schemat systemu kontroli dostępu Unicard

 

Kontrola dostępu – korzyści

  • Wymierne korzyści finansowe
  • Bezzwłoczne pozyskanie danych o osobach przebywających na terenie obiektu
  • Zabezpieczenie mienia na terenie obiektu

Podstawowe produkty systemu KD

Czytniki do kart RFID

Więcej

Oprogramowanie

Więcej

Karty

Więcej

Sterownik

Więcej

Powiązane rozwiązania

Rejestracja oraz ewidencja czasu pracy

System Rejestracji Czasu Pracy umożliwia rejestrowanie oraz automatyczne rozliczanie czasu pracy...
Więcej

Rozwiązania Smartcity

Unicard S.A. od ponad dwudziestu pięciu lat jest liderem na rynku rozwiązań z zakresu kontroli dostępu, rejestracji...
Więcej

Z perspektywy klienta

„Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że nasz cel stawiany przed tym wdrożeniem został osiągnięty. Instalacja systemu kontroli dostępu, a następnie jego rozbudowa, dały nam możliwość realizacji projektów w systemie „restricted area”, czyli ograniczonego dostępu, zgodnie z wymaganiami wielu klientów (obecnie staje się to normą). Jest to praca w zespołach zadaniowych, pracownicy posiadający stosowny certyfikat dopuszczający do informacji niejawnych związanych z projektem przebywają na wydzielonym obszarze biura. Poprawiła się także kontrola osób wchodzących do biura, a pracownicy mają możliwość kontrolowania swojego czasu pracy na stronie www. Natomiast 2-letnia gwarancja oraz podpisana umowa serwisowa zwiększają nasze poczucie bezpieczeństwa i zapewniają ciągłą oraz bezawaryjną pracę systemu”

 

– podsumowuje administrator systemu, Krzysztof Saucha z FLUOR POLSKA.

Case study

Wypełnij formularz kontaktowy

*Zgoda jest wymagana i jest konieczna do wysłania zapytania przez formularz kontaktowy.

Dlaczego kontrola dostępu jest potrzebna?

Nie wszyscy pracownicy w firmie mają dostęp do tych samych pomieszczeń – często jednak ciężko jest tego dopilnować, szczególnie iż wiele osób jest ciekawych tego, co znajduje się za drzwiami, do których nie powinni mieć dostępu. Rozwiązaniem jest kontrola dostępu, dzięki której nikt nieupoważniony nie będzie w stanie przekroczyć drzwi.

System kontroli dostępu, który proponujemy, to produkt, który zapewnia całkowite bezpieczeństwo przechodzenia do poszczególnych pokojów czy stref w miejscu pracy, które nie mogą być dostępne dla wszystkich. Nasz system dostępowy sprawi, że wyłącznie osoby uprawnione będą w stanie wejść do chronionych pomieszczeń, posługując się specjalnymi identyfikatorami dostępu. Taki system jest niezawodny i właśnie dlatego coraz więcej firm z niego korzysta.

Jak działa nasz system kontroli dostępu?

Proponowane przez nas systemy kontroli dostępu są niezwykle proste w użyciu. Składają się z takich elementów, jak unikalne oprogramowanie UniKD, elektrozamek, kontaktron oraz karty zbliżeniowe. Każdy, kto chce wejść do zabezpieczonego naszym systemem kontroli pomieszczenia, musi odbić swoją kartę kontroli dostępu na specjalnym czytniku.

Ogromną zaletą, jaką ma nasz system KD, jest to, że działa on nie tylko na co dzień, gdy trzeba ograniczyć dostęp do jakiegoś miejsca, ale również w sytuacjach kryzysowych, kiedy ważne jest szybkie i skuteczne działanie.

Jakie możliwości daje nasz system kontroli dostępu?

Największą zaletą, jaką daje nasz system kontroli, jest możliwość ograniczenia dostępu do ważnych miejsc wyłącznie do ludzi, którzy posiadają swoją kartę dostępu. Oprócz tego oparty jest o własne urządzenia, dzięki czemu możliwe jest zintegrowanie go z innymi systemami, które znajdują się w firmie.

Ponadto UNICARD wspiera klientów także po zakupie – oferujemy kompleksowe wsparcie techniczne w razie problemów.