Kontrola dostępu

Kontrola dostępu

System Kontroli Dostępu - KD firmy UNICARD SA powstał w oparciu o autorskie rozwiązanie i długoletnie prace nad jego udoskonalaniem. Korzystają z niego firmy zarówno z sektora prywatnego, jak i , o szerokim zakresie działalność gospodarczej. System KD został wdrożony m.in. w obiektach rządowych, jednostkach budżetowych, zakładach produkcyjnych i przemysłowe, bankach, budynkach biurowych, obiektach handlowych, szpitalach czy hotelach. W ciągu ostatnich kilkunastu lat wdrożyliśmy ponad 3 tysiące systemów kontroli dostępu i sprzedaliśmy ponad 10 000 czytników kart naszej produkcji.

25

lat działalności

5078

sprzedanych systemów

10013

klientów

System kontroli dostępu od A do Z

System KD przede wszystkim skutecznie kontroluje dostęp do poszczególnych pomieszczeń i stref. Tylko osoby upoważnione mogą poruszać się po danym obiekcie, korzystając z identyfikatorów osobistych.

Zainstalowane w wyznaczonych miejscach czytniki kart zbliżeniowych efektywnie ograniczają dostęp do wybranych pomieszczeń i/lub stref. Dzięki oprogramowaniu systemu kontroli dostępu administrator oraz inne uprawnione osoby mają możliwość nie tylko nadawania lub ograniczania prawa dostępu dla poszczególnych osób czy grup, ale również kontrolowania sytuacji w stanach zagrożenia lub alarmowych.

Wieloletnie doświadczenie firmy UNICARD SA w produkcji systemów kontroli dostępu oraz ciągła analiza potrzeb użytkowników pozwalają na szybką modernizację zarówno zainstalowanych urządzeń, jak i aktualizację oprogramowania. UNICARD SA jest producentem systemów kontroli dostępu opartych o własne urządzenia- CZYTNIKI KART, STEROWNIKI, OPROGRAMOWANIE, co daje możliwość integrowania ich z innymi tego typu systemami. Firma jest w stanie zaoferować kompletne rozwiązania, wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Oprogramowanie

Elementy pozostałe

Jak działa system kontroli dostępu

Jak działa system kontroli dostępu

Działanie systemu KD opiera się na współpracy urządzeń z identyfikatorami osobistymi, którymi są z reguły karty zbliżeniowe. Użytkownicy systemu otrzymują uprawnienia do poruszania się w wyznaczonych strefach lub wejścia do pomieszczeń budynku. W systemie kontroli dostępu żadne dane nie są przechowywane na karcie, co ma szczególne znaczenie w przypadku jej zgubienia lub kradzieży.

Pracę systemu kontroluje komputer nadzorujący, a jego komunikację z czytnikami kart zbliżeniowych zapewniają sterowniki. Uprawnienia użytkowników nadawane są indywidualnie, co pozwala na dostosowanie działania systemu do struktury funkcjonowania przedsiębiorstwa lub funkcji pełnionych przez pracowników.

System kontroli dostępu od A do Z

 

Korzyści z systemu

  • Najważniejszą zaletą zastosowania Systemu Kontroli Dostępu,
  • Oprócz wymiernych korzyści finansowych,
  • Jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa
  • Zabezpieczenia mienia na terenie obiektu
  • Wprowadzenie kontroli dostępu ogranicza ryzyko strat
  • Związanych z kradzieżą, jak również umożliwia

Podstawowe produkty systemu KD

Czytniki do kart RFID

Więcej

Oprogramowanie

Więcej

Karty

Więcej

Sterownik

Więcej

Powiązane rozwiązania

Rejestracja i ewidencja czasu pracy

System Rejestracji Czasu Pracy umożliwia rejestrowanie oraz automatyczne rozliczanie czasu pracy zatrudnionych...
Więcej

Rozwiązania Smartcity

Unicard S.A. od ponad dwudziestu pięciu lat jest liderem na rynku rozwiązań z zakresu kontroli dostępu, rejestracji...
Więcej

Z perspektywy klienta

„Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że nasz cel stawiany przed tym wdrożeniem został osiągnięty. Instalacja systemu kontroli dostępu, a następnie jego rozbudowa, dała nam możliwość realizacji projektów w systemie „restricted area” czyli ograniczonego dostępu, zgodnie z wymaganiami wielu klientów (obecnie staje się to normą). Jest to praca w zespołach zadaniowych, pracownicy posiadający stosowny certyfikat dopuszczający do informacji niejawnych związanych z projektem przebywają na wydzielonym obszarze biura. Poprawiła się także kontrola osób wchodzących do biura, a pracownicy mają możliwość kontrolowania swojego czasu pracy na stronie www. Natomiast 2 letnia gwarancja, oraz podpisana umowa serwisowa zwiększa nasze poczucie bezpieczeństwa i zapewnia ciągłą i bezawaryjną pracę systemu”

 

podsumowuje administrator systemu Krzysztof Saucha z FLUOR POLSKA.

Case study

Formularz kontaktowy