Kontrola dostępu

Kontrola dostępu

System Kontroli Dostępu - KD firmy UNICARD SA powstał w oparciu o autorskie rozwiązanie i długoletnie prace nad jego udoskonalaniem. Korzystają z niego firmy zarówno z sektora prywatnego, jak i , o szerokim zakresie działalność gospodarczej. System KD został wdrożony m.in. w obiektach rządowych, jednostkach budżetowych, zakładach produkcyjnych i przemysłowe, bankach, budynkach biurowych, obiektach handlowych, szpitalach czy hotelach. W ciągu ostatnich kilkunastu lat wdrożyliśmy ponad 3 tysiące systemów kontroli dostępu i sprzedaliśmy ponad 10 000 czytników kart naszej produkcji.

25

lat działalności

5078

sprzedanych systemów

10013

klientów

System kontroli dostępu od A do Z

System KD przede wszystkim skutecznie kontroluje dostęp do poszczególnych pomieszczeń i stref. Tylko osoby upoważnione mogą poruszać się po danym obiekcie, korzystając z identyfikatorów osobistych.

Zainstalowane w wyznaczonych miejscach czytniki kart zbliżeniowych efektywnie ograniczają dostęp do wybranych pomieszczeń i/lub stref. Dzięki oprogramowaniu systemu kontroli dostępu administrator oraz inne uprawnione osoby mają możliwość nie tylko nadawania lub ograniczania prawa dostępu dla poszczególnych osób czy grup, ale również kontrolowania sytuacji w stanach zagrożenia lub alarmowych.

Wieloletnie doświadczenie firmy UNICARD SA w produkcji systemów kontroli dostępu oraz ciągła analiza potrzeb użytkowników pozwalają na szybką modernizację zarówno zainstalowanych urządzeń, jak i aktualizację oprogramowania. UNICARD SA jest producentem systemów kontroli dostępu opartych o własne urządzenia- CZYTNIKI KART, STEROWNIKI, OPROGRAMOWANIE, co daje możliwość integrowania ich z innymi tego typu systemami. Firma jest w stanie zaoferować kompletne rozwiązania, wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Oprogramowanie

Elementy pozostałe

Jak działa system kontroli dostępu

Jak działa system kontroli dostępu

Działanie systemu KD opiera się na współpracy urządzeń z identyfikatorami osobistymi, którymi są z reguły karty zbliżeniowe. Użytkownicy systemu otrzymują uprawnienia do poruszania się w wyznaczonych strefach lub wejścia do pomieszczeń budynku. W systemie kontroli dostępu żadne dane nie są przechowywane na karcie, co ma szczególne znaczenie w przypadku jej zgubienia lub kradzieży.

Pracę systemu kontroluje komputer nadzorujący, a jego komunikację z czytnikami kart zbliżeniowych zapewniają sterowniki. Uprawnienia użytkowników nadawane są indywidualnie, co pozwala na dostosowanie działania systemu do struktury funkcjonowania przedsiębiorstwa lub funkcji pełnionych przez pracowników.

System kontroli dostępu od A do Z

 

Korzyści z systemu

  • Najważniejszą zaletą zastosowania Systemu Kontroli Dostępu,
  • Oprócz wymiernych korzyści finansowych,
  • Jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa
  • Zabezpieczenia mienia na terenie obiektu
  • Wprowadzenie kontroli dostępu ogranicza ryzyko strat
  • Związanych z kradzieżą, jak również umożliwia

Podstawowe produkty systemu KD

Czytniki do kart RFID

Więcej

Oprogramowanie

Więcej

Karty

Więcej

Sterownik

Więcej

Powiązane rozwiązania

Rejestracja czasu pracy

System Rejestracji Czasu Pracy umożliwia rejestrowanie oraz automatyczne rozliczanie czasu pracy zatrudnionych...
Więcej

Rozwiązania Smartcity

Unicard S.A. od ponad dwudziestu pięciu lat jest liderem na rynku rozwiązań z zakresu kontroli dostępu, rejestracji...
Więcej

Z perspektywy klienta

„Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że nasz cel stawiany przed tym wdrożeniem został osiągnięty. Instalacja systemu kontroli dostępu, a następnie jego rozbudowa, dała nam możliwość realizacji projektów w systemie „restricted area” czyli ograniczonego dostępu, zgodnie z wymaganiami wielu klientów (obecnie staje się to normą). Jest to praca w zespołach zadaniowych, pracownicy posiadający stosowny certyfikat dopuszczający do informacji niejawnych związanych z projektem przebywają na wydzielonym obszarze biura. Poprawiła się także kontrola osób wchodzących do biura, a pracownicy mają możliwość kontrolowania swojego czasu pracy na stronie www. Natomiast 2 letnia gwarancja, oraz podpisana umowa serwisowa zwiększa nasze poczucie bezpieczeństwa i zapewnia ciągłą i bezawaryjną pracę systemu”

 

podsumowuje administrator systemu Krzysztof Saucha z FLUOR POLSKA.

Case study