impero 360® - Kontrola Dostępu Nowej Generacji

impero 360® – kontrola dostępu w chmurze

impero 360 - kontrola dostępu w chmurze

impero 360® autorstwa UNICARD to pierwszy polski system kontroli dostępu dostępny w modelu ACaaS (Access Control as a Service). To oznacza, że wszelki sprzęt fizycznie znajduje się w budynku, a oprogramowanie udostępnione jest w chmurze.

Rozwiązanie chmurowe pozwala na łatwą rozbudowę systemu, skalowalność i wygodne formy płatności. 

Przejdź na stronę impero 360 

Zadzwoń: +48 664 952 035

Napisz do nas

Opis produktu

impero 360 to system o najwyższych standardach bezpieczeństwa, przechowywany na platformie Microsoft Azure, z której korzystają takie marki jak Bosch, Nokia czy Audi. Rozwiązanie dystrybuowane jest w ramach usługi ACaaS, dzięki czemu użytkownicy płacą comiesięczną opłatę abonamentową, uzależnioną m.in. od wykorzystywanych modułów czy liczby pracowników. 

impero 360 to łatwa w obsłudze aplikacja, która pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych profili uprawnień (zarówno dla pracowników, jak i gości), czy dynamicznych raportów. 

 

 

To elastyczne, skalowalne rozwiązanie, które rozwija się razem z firmą - możliwe jest dodanie nowych urządzeń, identyfikatorów, a dzięki otwartemu API, także integracja z zewnętrznymi aplikacjami. impero 360 zostało wdrożone we wszystkich oddziałach firmy UNICARD, jak i dla klienta z branży przemysłowej, gdzie system obsługuje kilka tysięcy pracowników. 

Dlaczego warto zdecydować się na kontrolę dostępu w chmurze?

  • Wdrożenie impero 360 nie wymaga zakupu serwera, systemu operacyjnego czy wsparcia ze strony IT - konfiguracja i uruchomienie programu są szybkie i łatwe.
  • Dostęp do platformy możliwy jest z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Dzięki temu przeglądać raporty czy modyfikować ustawienia możesz z każdej lokalizacji i przez 24 h na dobę!
  • Opłata abonamentowa pozwala rozłożyć koszy w czasie i uzależniona jest m.in. od liczby identyfikatorów czy zabezpieczonych przejść. 
  • W ramach abonamentu użytkownik może liczyć na zdalne wsparcie techniczne oraz dostęp do najnowszych wersji systemu, a aktualizacje nie zaburzają płynności jego działania.
  • To elastyczne, skalowalne rozwiązanie, idealne zarówno dla startupów, jak i dużych korporacji. 

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE

  • Dostęp do sieci internetowej
  • Zainstalowana przeglądarka internetowa w najnowszej, stabilnej wersji (np. Chrome, Fox, Edge)

Oprogramowanie - UNICARD

Oprogramowanie cardPresso

Oprogramowanie cardPresso

Więcej

Oprogramowanie cardPresso

Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do projektowania kart, które zapewnia najlepsze opcje i możliwości do tworzenia wszystkich rodzajów identyfikatorów.

Oprogramowanie UniPerso

Oprogramowanie UniPerso

Więcej

Oprogramowanie UniPerso

Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do personalizacji i kodowania kart i blankietów legitymacji.

UniRCP- rejestracja czasu pracy

UniRCP- rejestracja czasu pracy

Więcej

UniRCP- rejestracja czasu pracy

Oprogramowanie UniRCP służy do kompleksowego zarządzania systemem rejestracji czasu pracy. Jest to autorskie rozwiązanie UNICARD SA, bazujące na kilkunastoletnim doświadczeniu...

Employee Portal

Employee Portal

Więcej

Employee Portal

Employee Portal to aplikacja webowa służąca do rejestracji pracy zdalnej (home office) za pośrednictwem strony internetowej. Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z...

Wypełnij formularz kontaktowy

*Zgoda jest wymagana i jest konieczna do wysłania zapytania przez formularz kontaktowy.
+48 12 39 89 900

Zadzwoń i umów się na
spotkanie z naszym doradcą!

Dołącz do newslettera