Formularz serwisowy
System obsługi zgłoszeń serwisowych UNICARD S.A.
Zgłoszenie serwisowe
Informacja
Zgłoszenia serwisowe dotyczące problemów z naszym oprogramowaniem i urządzeniami przyjmuje nasz Dział Serwisu. Konsultanci udzielają pomocy informatycznej klientom, którzy mają podpisane umowy serwisowe oraz którzy nie posiadają polis, a zakupili nasze urządzenia i oprogramowanie. Klientom, którzy mają podpisaną umowę serwisową i podadzą jej numer w formularzu zgłoszeniowym, udzielana jest pomoc PRIORYTETOWO. Jeśli nie zostanie podany nr umowy serwisowej zgłoszenie zostanie potraktowane zgodnie z ogólnymi warunkami serwisu.
Przyjmujemy zgłoszenia serwisowe po wypełnieniu zamieszczonego obok
formularza zgłoszeniowego
Osoba zgłaszająca pierwszy raz, zostanie poproszona o rejestracje na portalu obsługi klienta. Każde zgłoszenie jest potwierdzane mailem, który Państwo otrzymają na swoją skrzynkę pocztową podaną w formularzu, wraz z linkiem do tego zgłoszenia. Mogą Państwo dzięki temu sprawdzać status swojej sprawy. Dla ułatwienia pracy serwisu prosimy o podanie: modelu urządzenia, nr seryjnego, nazwy oprogramowania i nr licencji oraz nr polisy serwisowej. Proszę kontaktować się bezpośrednio z osobą, która jest wskazana w Państwa potwierdzeniu zgłoszenia, a w korespondencji posługiwać się numerem zgłoszenia podanym w mailu. To w znaczny sposób ułatwi naszą pracę i przyspieszy termin realizacji Państwa zgłoszenia.
Błędy występujące ze sprzętem czy oprogramowaniem mogą Państwo wysłać jako załącznik w formacie jpg, pdf, doc czy xls o wadze maks. 10 MB.