Dlaczego warto?
Dlaczego warto?
Dołącz do Programu Partnerskiego UNICARD
Dzięki Strefie Partnera otrzymasz dostęp do zasobów ułatwiających projektowanie systemów Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy w oparciu o nasze rozwiązania. Do Twojej dyspozycji oddajemy schematy blokowe DWG (AutoCAD), dokumentację i opisy, które ułatwią realizację nawet najbardziej wymagających zleceń projektowych.
SPRAWDŹ CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ
SCHEMATY BLOKOWE CAD/DWG
Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak trudno jest sprostać wymaganiom zamawiającego. Cena, czas i jakość grają tutaj kluczową rolę.
Dlatego dbamy o to, aby współpracujący z nami Projektanci mieli bezpośredni dostęp do schematów blokowych naszych urządzeń.
Gotowe projekty instalacji Kontroli Dostępu, uwzględniające wszystkie parametry naszych urządzeń od teraz są do Twojej dyspozycji.
SZKOLENIA
UNICARD, jako producent systemów bezpieczeństwa świadczy również usługi szkoleniowe.
Dedykowani inżynierowie mogą przeprowadzać szkolenia na życzenie z zakresu instalacji, wdrożenia oraz serwisowania produkowanych przez nas systemów bezpieczeństwa. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzymuje certyfikat sygnowany przez UNICARD, który jest poświadczeniem praktycznej wiedzy w zakresie oferowanych przez nas rozwiązań Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy.
DEDYKOWANY OPIEKUN HANDLOWY
Program Partnerski UNICARD to szczególna propozycja dla wyjątkowych projektantów.
Rozpoczynając współpracę z naszą firmą każdy projektant otrzyma kontakt do dedykowanego opiekuna handlowego, dostęp do specjalnych promocji oraz akcji marketingowych.
Twórzmy wspólnie bezpieczne systemy, które zostaną docenione przez Klientów.
Korzyści z udziału w Programie Partnerskim UNICARD
-
najszybsze informacje o nowościach i promocjach w ofercie UNICARD
-
możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez UNICARD
-
dostęp do Biuletynu Partnerskiego
-
możliwość korzystania z zasobów udostępnianych w Strefie Partnera, zawierającej informacje o produktach, schematy blokowe CAD/DWG, instrukcje obsługi)
-
wsparcie telefoniczne serwisu
-
priorytetowe dostawy zamówionego towaru
-
wsparcie w zakresie projektowania rozwiązań systemowych
-
rezerwację tematów handlowych
-
długoterminowe relacje biznesowe
- wspólne przedsięwzięcia marketingowe