Tworzymy bezpieczny świat

tel.12 39 89 900

Firma UNICARD SA oferuje swoim klientom profesjonalne wsparcie techniczne. Zapraszamy do kontaktu  telefonicznego lub e-mailowego w zakresie właściwego sposobu użytkowania,  prawidłowej konfiguracji oraz konserwacji zakupionych produktów i urządzeń.

Świadczymy także profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwaracyjny urządzeń, przeglądy okresowe i naprawy wdrażanych przez nas systemów: Kontroli Dostępu, Rejestracji Czasu Pracy, Parkingowe i inne. Wykonujemy także szkolenia z dostarczanego przez nas oprogramowania. Poprzez zdalny dostęp pomagamy skonfigurować oprogramowanie lub wykonujemy jego aktualizację.

Jesteśmy jedynym w Polsce autoryzowanym centrum serwisowym firmy Evolis (Evolis Repair Center) i w związku z tym, świadczymy kompleksowe usługi dotyczące drukarek obejmujące: pomoc techniczną, szkolenia, przeglądy, naprawy zarówno w siedzibie UNICARD SA, jak i u Klienta.

Firmy, które MAJĄ podpisaną UMOWĘ SERWISOWĄ mają dostęp do wsparcia technicznego UNICARD 8h/dobę oraz do aplikacji online JIRA, w ramach której jest możliwość monitorowania zgłoszeń serwisowych, ich raportowania i podglądu. Poniżej LOGIN do aplikacji:

Dla firm, które NIE mają podpisanej umowy serwisowej proponujemy rozszerzenie gwarancji na 12 lub 36 mies. lub umowę na utrzymanie i serwis oprogramowania. 

ZGŁASZANIE UWAG I AWARII dla Klientów, którzy NIE MAJĄ PODPISANEJ UMOWY SERWISOWEJ:

http://serwis.unicard.pl

Informacje na temat możliwości zawierania umów i otrzymania wsparcia techniczego ze strony UNICARD SA znajdziecie Państwo w ulotce znajdującej się pod  poniższym linkiem:

ULOTKA SERWISOWA